Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łodzianie już zaczynają przygotowania do Halloween. Ceny dekoracji w centrach handlowych i nie tylko

Angelika Korlaga
Angelika Korlaga
Łodzianie już zaczynają przygotowania do halloween. Ceny dekoracji w centrach handlowych i nie tylko.

Okres października to nie tylko czas przygotowań do 1 listopada i Święta Zmarłych, ale jak się okazuje do Halloween. Jak się okazuje coraz więcej łodzian obchodzi upiorne święto, jednak nie ze względu na kwestię wiary, a w ramach... rozrywki!

- Halloween jest wydarzeniem o niezwykłej i niezastąpionej atmosferze. Fani filmów z gatunku horror czy thriller zdecydowanie uwielbiają to święto, a ja sam jestem jego wielkim fanem i czekam na nie cały rok. Na 31 października organizujemy ze znajomymi przyjęcie, przebieramy się za różne postaci z pop kultury, robimy ciasteczka w kształcie pająków, ozdabiamy dynie i rozwieszamy sztuczne pajęczyny. Halloween jest świetną okazją do spotkania się ze znajomymi i urządzić niezapomnianą imprezę w upiornej atmosferze. - opowiada Konrad, student UŁ.

W związku z tym w sklepach już można spotkać dekoracje w kształcie dyń, czaszek, duchów, nietoperzy, pająków czy czarownic. Cena domku Halloween z melodią i światłami LED o wymiarach 13x15x25,5 cm to koszt 44,95 zł. Cena świecznika w stylu Halloween (38x18x12 cm) wynosi 16,79 zł. Za przerażającą maskę lateksową na imprezę kostiumową zapłacimy 12,99 zł natomiast halloweenowy worek słodyczy to koszt 17,99 zł. Nie brakuje również tematycznych ozdób do kuchni jak m.in. ściereczki kuchenne w motywem kota i dyni lub duchów w cenie 20,99 zł czy rękawicy kuchennej za 30 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany