Kolejne 150 tys. zł mają kosztować filmy reklamujące miasto, emitowane w telewizjach i internecie. Na oba przedsięwzięcia zostanie rozpisany przetarg.
W 2012 r. biuro promocji będzie mogło wydać tylko 9 mln zł (w tym roku 16 mln zł, w 2010 - 23 mln zł, a w 2009 - 28 mln zł).
- Czy miasto nie mogłoby zamówić dużego ekranu przed Atlas Areną, na którym można by wyświetlać informacje o odbywających się tam imprezach? To dużo lepszy sposób reklamy niż citylighty. W Katowicach przy Spodku jest taka tablica - kosztowała 600 tys. zł - i doskonale reklamuje obiekt - mówiła radna Wiesława Zewald podczas wczorajszego posiedzenia komisji promocji.
Na foldery i ulotki Łódź wyda w 2012 r. 220 tys. zł (315 tys. zł w 2011 r.), a na gadżety 236 tys. zł (teraz 300 tys. zł). Ponad cztery razy więcej (136 tys. zł zamiast 25 tys. zł) trzeba będzie wydać na członkostwo Łodzi w organizacji zrzeszającej miasta o tradycjach włókienniczych, bowiem w przyszłym roku w Łodzi ma być prezentowana "objazdowa" wystawa Futurotextile.
? ? ?
Ciekawe jeśli o wizerunek miasta ma się troszczyć wynajęta agencja, to po co w magistracie biuro promocji?
Żeby wynająć agencję?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Fitkau-Perepeczko nie nosi stanika. Pokazała z bliska, jak wygląda jej dekolt!
- Tak wygląda Bohun z "Ogniem i Mieczem". 60-latek nie przypomina siebie sprzed lat
- Wystrojona Cichopek dystansuje się od Kurzajewskiego na imprezie. Kryzys w niebie?
- Nieznana przeszłość Anity Werner. Zdjęcia dziennikarki w negliżu