Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź wynajmie agencję PR

(msm)
Paweł Łacheta
Łódzki magistrat chce w przyszłym roku wynająć profesjonalną firmę, która będzie odpowiadała za budowanie pozytywnego wizerunku miasta. W budżecie Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą jest na ten cel zapisane 350 tys. zł.

Kolejne 150 tys. zł mają kosztować filmy reklamujące miasto, emitowane w telewizjach i internecie. Na oba przedsięwzięcia zostanie rozpisany przetarg.
W 2012 r. biuro promocji będzie mogło wydać tylko 9 mln zł (w tym roku 16 mln zł, w 2010 - 23 mln zł, a w 2009 - 28 mln zł).

- Czy miasto nie mogłoby zamówić dużego ekranu przed Atlas Areną, na którym można by wyświetlać informacje o odbywających się tam imprezach? To dużo lepszy sposób reklamy niż citylighty. W Katowicach przy Spodku jest taka tablica - kosztowała 600 tys. zł - i doskonale reklamuje obiekt - mówiła radna Wiesława Zewald podczas wczorajszego posiedzenia komisji promocji.

Na foldery i ulotki Łódź wyda w 2012 r. 220 tys. zł (315 tys. zł w 2011 r.), a na gadżety 236 tys. zł (teraz 300 tys. zł). Ponad cztery razy więcej (136 tys. zł zamiast 25 tys. zł) trzeba będzie wydać na członkostwo Łodzi w organizacji zrzeszającej miasta o tradycjach włókienniczych, bowiem w przyszłym roku w Łodzi ma być prezentowana "objazdowa" wystawa Futurotextile.

? ? ?

Ciekawe jeśli o wizerunek miasta ma się troszczyć wynajęta agencja, to po co w magistracie biuro promocji?
Żeby wynająć agencję?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany