Łódź wynajmie agencję PR

(msm)
Paweł Łacheta
Łódzki magistrat chce w przyszłym roku wynająć profesjonalną firmę, która będzie odpowiadała za budowanie pozytywnego wizerunku miasta. W budżecie Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą jest na ten cel zapisane 350 tys. zł.

Kolejne 150 tys. zł mają kosztować filmy reklamujące miasto, emitowane w telewizjach i internecie. Na oba przedsięwzięcia zostanie rozpisany przetarg.
W 2012 r. biuro promocji będzie mogło wydać tylko 9 mln zł (w tym roku 16 mln zł, w 2010 - 23 mln zł, a w 2009 - 28 mln zł).

- Czy miasto nie mogłoby zamówić dużego ekranu przed Atlas Areną, na którym można by wyświetlać informacje o odbywających się tam imprezach? To dużo lepszy sposób reklamy niż citylighty. W Katowicach przy Spodku jest taka tablica - kosztowała 600 tys. zł - i doskonale reklamuje obiekt - mówiła radna Wiesława Zewald podczas wczorajszego posiedzenia komisji promocji.

Na foldery i ulotki Łódź wyda w 2012 r. 220 tys. zł (315 tys. zł w 2011 r.), a na gadżety 236 tys. zł (teraz 300 tys. zł). Ponad cztery razy więcej (136 tys. zł zamiast 25 tys. zł) trzeba będzie wydać na członkostwo Łodzi w organizacji zrzeszającej miasta o tradycjach włókienniczych, bowiem w przyszłym roku w Łodzi ma być prezentowana "objazdowa" wystawa Futurotextile.

? ? ?

Ciekawe jeśli o wizerunek miasta ma się troszczyć wynajęta agencja, to po co w magistracie biuro promocji?
Żeby wynająć agencję?

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Marketingowiec

literówka: wykorzystałoby zamiast wykorzystało

M
Marketingowiec

Można zrobić więcej za mniej pieniędzy, trzeba tylko mieć pomysły i chęć działania. Przekazywanie publicznych pieniędzy "zaprzyjaźnionym" firmom może tylko negatywnie wpłynąć na wizerunek miasta. Potrzebni są ludzie z "jajem", którzy chcą coś naprawdę zrobić a nie tylko przytulić pieniądze. Jakie firmy/firma zajmie się kreowaniem wizerunku miasta można przewidzieć ... Może miasto wykorzystało potencjał fachowców i pasjonatów zamiast dawać kolejny raz publiczne pieniądze pseudo firmie PR.

K
Kaaas

Rozumiem, że Biuro Promocji zostanie zlikwidowane?

p
pesymista

tylko, żeby to coś dało...

K
Kuba

I bardzo dobrze, trzeba skończyć z wizerunkiem miasta pawulonu i dzieci w beczkach. Poprzednie władze nie robiły kompletnie nic w tym kierunku

Dodaj ogłoszenie