Za te pieniądze miasto m.in. wyprodukowało cztery 20 - 30 sekundowe spoty promocyjne (w telewizji były pokazywane ponad pół tysiąca razy), wywiesiło 600 bilboardów w całej Polsce. Pod koniec roku zostanie również uruchomiona nowa strona internetowa o mieście - Brama Łodzi.
- Dotarliśmy z naszym przekazem do około 6 mln Polaków. To jedna z najbardziej udanych kampanii informacyjnych miast w Polsce. Pokazaliśmy Łódź jako miasto, które nie udaje że jest czymś innym niż w rzeczywistości. Łódź w materiałach promocyjnych jest autentyczna. To miasto pobudzając wyobraźnię zmusza do działania - mówi Radosław Stępień, wiceprezydent Łodzi.
Biuro promocji magistratu zorganizowano też konkurs na nowe gadżety promocyjne. Zamówionych zostało 500 kompletów wieszaków, 500 toreb filcowych i 1300 gier planszowych Alfabeta. Wszystkie przedmioty nawiązują do rozwiązań plastycznych stosowanych przez łódzkiego artystę Władysława Strzemińskiego. Na razie nie są do kupienia, będzie je można dostać podczas imprez organizowanych przez magistrat.
- Jesteśmy gotowi oddać za darmo prawa do tworzenia takich gadżetów. Liczymy, że jakaś firma zdecyduje się na ich produkcję i sprzedaż - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc
- Marcin Miller chudnie w zastraszającym tempie. Lider Boysów to teraz niezłe ciacho!
- Rutkowski grozi, że nagra piosenkę z Wiśniewskim! Będzie nowe Ich Troje?!
- Hanna Gucwińska nie doczekała się dzieci. Jej wyznanie wyciska łzy z oczu