18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź wydała ponad 1 mln na promocję loga i gadżety [zdjęcia]

(msm)
1,1 mln zł wydał magistrat na promocję owego logo i hasła "Łódź kreuje". Z miejskiej kasy pochodziło jednak tylko 309 tys. zł - resztę wydatków pokryła dotacja unijna.

Za te pieniądze miasto m.in. wyprodukowało cztery 20 - 30 sekundowe spoty promocyjne (w telewizji były pokazywane ponad pół tysiąca razy), wywiesiło 600 bilboardów w całej Polsce. Pod koniec roku zostanie również uruchomiona nowa strona internetowa o mieście - Brama Łodzi.

- Dotarliśmy z naszym przekazem do około 6 mln Polaków. To jedna z najbardziej udanych kampanii informacyjnych miast w Polsce. Pokazaliśmy Łódź jako miasto, które nie udaje że jest czymś innym niż w rzeczywistości. Łódź w materiałach promocyjnych jest autentyczna. To miasto pobudzając wyobraźnię zmusza do działania - mówi Radosław Stępień, wiceprezydent Łodzi.

Biuro promocji magistratu zorganizowano też konkurs na nowe gadżety promocyjne. Zamówionych zostało 500 kompletów wieszaków, 500 toreb filcowych i 1300 gier planszowych Alfabeta. Wszystkie przedmioty nawiązują do rozwiązań plastycznych stosowanych przez łódzkiego artystę Władysława Strzemińskiego. Na razie nie są do kupienia, będzie je można dostać podczas imprez organizowanych przez magistrat.
- Jesteśmy gotowi oddać za darmo prawa do tworzenia takich gadżetów. Liczymy, że jakaś firma zdecyduje się na ich produkcję i sprzedaż - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany