- To największe na świecie wydarzenie, w którym bierze udział ponad 100 państw i organizacji pozarządowych. Polska ma na wystawie jeden z największych pawilonów, zlokalizowany w samym centrum terenów wystawienniczych. Przez pół roku w pawilonie będzie promowana polska kultura, dorobek technologiczny oraz poszczególne regiony - mówi Maciej Riemer z zespołu ds. Expo w łódzkim magistracie.
Łódź na swoje stoisko wyda ok. pół miliona złotych. Promocja miasta będzie oparta o projekcie multimedialne – magistrat prowadzi obecnie rozmowy z 8 firmami, które chcą zrealizować to przedsięwzięcie. Decyzja dco do scenariusza zapadnie w połowie maja.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?