Łódź. Sukcesja na sprzedaż. 5 lat po głośnym otwarciu, gdy po burgery przybyły tłumy ZDJĘCIA

Magdalena Jach
Magdalena Jach
Co będzie z Sukcesją? To pytanie na pewno zadaje sobie wielu łodzian. Ogromny obiekt z potencjałem czeka na nowego właściciela i zarządcę. Tymczasem stoi zamknięta, a my możemy powspominać, co się tam działo i jakie wydarzenia przyciągały tam gości. Bo na co dzień było ich tam niewielu. Sklepy nie cieszyły się wielkim powodzeniem. Gwarno za to bywało w strefie restauracyjnej i kawiarniach. A przy okazji ciekawych wydarzeń trafiały się nawet tłumy...Na otwarciu Sukcesji, 5 lat temu, tyle osób ścigało się po burgery.ZOBACZ FILM, ZDJĘCIA youtube
Co będzie z Sukcesją? To pytanie na pewno zadaje sobie wielu łodzian. Ogromny obiekt z potencjałem czeka na nowego właściciela i zarządcę. Tymczasem stoi zamknięta, a my możemy powspominać, co się tam działo i jakie wydarzenia przyciągały tam gości. Bo na co dzień było ich tam niewielu. Sklepy nie cieszyły się wielkim powodzeniem. Gwarno za to bywało w strefie restauracyjnej i kawiarniach. A przy okazji ciekawych wydarzeń trafiały się nawet tłumy...

Co dalej z Sukcesją?

Sukcesja – była w założeniach centrum handlowo- rozrywkowym. Jako wielofunkcyjny, atrakcyjny obiekt o powierzchni najmu ponad 51 000 metrów kwadratowych w atrakcyjnej lokalizacji przy ul. Rembielińskiego służyła łodzianom i gościom tylko przez parę lat. Oddana we wrześniu 2015 roku, dziś już stoi zamknięta i czeka na kupca. Cena wywoławcza to 126 mln zł. Termin składania ofert – 3 grudnia 2020, godz. 15.

Czy znajdą się chętni? Czy obiekt zostanie sprzedany?

W założeniach w Sukcesji miało działać ok. 160 sklepów i punktów usługowych, jednak od początku nie udało się wynająć wszystkich przestrzeni. Niektórzy najemcy działali tam krótko i wycofali się. Nowych też znacząco nie przybywało. Dobrze natomiast sprawdziła się tam cała strefa gastronomiczna, a także rozrywkowo-rekreacyjna kino Heliosa z dziewięcioma salami, nowoczesny klub fitness Fit Fabric i kręgielnia.

Dlaczego Sukcesja upadła?

Zdaniem ekspertów wpływ na to miało połączenie kilka czynników, w tym błędy w zarządzaniu obiektem, brak pomysłu na wyróżnienie się spośród innych obiektów tego typu i na promocję centrum. Zdecydował też tzw. słaby mix najemców, czyli dobór sklepów i punktów, brakło marek, które przyciągałyby klientów do centrum, a nawet jeśli takie były, to nie zostały dobrze wypromowane.

Na co powinien postawić nowy właściciel Sukcesji?

Na handel, gastronomię, wynajem powierzchni pod biura… ? A może właśnie na jej charakter rozrywkowy. To wszelkiego rodzaju wydarzenia przyciągały do Sukcesji najliczniej łodzian i gości. Tu organizowane były premiery filmowe, koncerty, pokazy, wystawy, prezentacje.

Co się działo w Sukcesji – oglądajcie na kolejnych slajdach.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie