- Właściciele firm i przedsiębiorstw zaczęli doceniać potencjał Łodzi. To, że Łódź ze względu na centralne położenie jest idealnym miejscem na spotkania dla firm, które mają swoje poddziały rozsiane po całym kraju - mówi Anna Mokrosińska z Convention Bureau.
Spotkania w Łodzi mają przede wszystkim charakter ekonomiczno - politycznym (65 proc. wszystkich). Połowa z nich trwa jeden dzień (średnio 1,7 dnia) i biorą w nich udział 33 osoby. Najwięcej spotkań ma miejsce w czerwcu i wrześniu, najmniej - w sierpniu. 94 proc. jest organizowanych w hotelach. W Łodzi jest ponad 200 sal konferencyjnych, mogących pomieścić 31 tys. osób i 6 tys. miejsc noclegowych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?