Nowa funkcja od dzisiaj
To zasługa działającego od czterech tygodni elektronicznego systemu obsługi petentów, który rozładowuje kolejki. Konstruktorzy zapewniają, że system jest jednym z najnowocześniejszych w kraju. Dzisiaj jego działanie poszerzono o kolejną funkcję, internetową rezerwację terminów.
- W ciągu godziny jesteśmy w stanie obsłużyć sto osób - mówi Jarosław Chwiałkowski, zastępca dyrektora wydziału. By załatwić sprawę petent musi najpierw za pomocą jednego z czterech terminali wskazać problem z jakim przyszedł. Urządzenie wyda mu specjalny bilet i przyporządkuje go do konkretnego okienka.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Opozda podjęła decyzję w sprawie Vincenta. Królikowski nie ma tu nic do gadania
- Ostrzegamy: Daniel Martyniuk znowu "śpiewa". Ekspertka wysyła go na oddział
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas