18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź pełna marketów. Powstaje pięć nowych

(izj)
Sklep sieci Lidl przy ul. Przybyszewskiego powstaje na części dawnego terenu Polmozbytu.
Sklep sieci Lidl przy ul. Przybyszewskiego powstaje na części dawnego terenu Polmozbytu. Łukasz Kasprzak
Aż pięć kolejnych marketów powstaje obecnie w Łodzi: dwa na Bałutach, dwa na Górnej i jeden na Widzewie. A jak wynika z najnowszych danych GUS, w Łodzi są już 73 supermarkety i 21 hipermarketów.

Do wywodzącej się z Niemiec sieci Aldi należy market powstający przy ul. Obywatelskiej, tuż przy skrzyżowaniu z al. Jana Pawła II i ul. Wieniawskiego. Zostanie otwarty pod koniec września i będzie miał około 1,4 tys. metrów kwadratowych powierzchni.

Wyścig po playstation! Otwarcie Biedronki przy ul. Dąbrowskiego -FILM

Będzie to trzeci sklep tej sieci w naszym mieście. A czwarty buduje się już przy skrzyżowaniu al. Włókniarzy i ul. Lutomierskiej.
Niemiecka sieć Lidl rozpoczęła wznoszenie marketów przy ul. Łagiewnickiej 55 i przy ul. Przybyszewskiego 199.
– Obie budowy są obecnie na etapie prac fundamentowych – mówi Patrycja Kamińska z Lidl Polska. – Sklepy zostaną otwarte na przełomie bieżącego i przyszłego roku. Ten przy ul. Łagiewnickiej będzie zbliżony powierzchnią do naszego sklepu przy ul. Limanowskiego, a ten przy ul. Przybyszewskiego do tego przy al. Piłsudskiego.

OBLĘŻENIE BIEDRONKI. SZTURM KLIENTÓW NA NOWY SKLEP - ZOBACZ FILM

Pełną parą idą także prace przy budowie trzeciego marketu należącego do niemieckiej sieci Kaufland. Powstaje on przy ul. Kilińskiego w pobliżu skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego, na terenie dawnej zajezdni autobusowej MPK. Nie wiadomo, jak będzie duży i kiedy zostanie otwarty, bo sieć nie udziela informacji na ten temat.
– Każda decyzja o lokalizacji marketu nie jest przypadkowa, ale poprzedzona szeregiem badań, których celem jest ocena opłacalności inwestycji – mówi dr Paweł Kowalski z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji UŁ. – Przy czym przyjmuje się, że przeciętny okres na to, by inwestycja się zwróciła, to około 20 lat.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany