- Wyjaśnianiem sprawy, pilnie, zajęły się wydziały: Wydział Obsługi Klientów, który odpowiada za sprawy, dotyczące pacjentów i Terenowy Wydział Kontroli, który kontroluje placówki medyczne i podejmuje interwencje - wyjaśnia Anna Leder, rzeczznik prasowy łódzkiego oddziału NFZ. - Będę na bieżąco informowała o podjętych działaniach i ich efektach.
Każdy pacjent, który ma zastrzeżenia do jakości opieki medycznej w placówkach z kontraktem z NFZ, może i powinien zgłosić to do swojego oddziału wojewódzkiego NFZ oraz przekazać taki sygnał za pośrednictwem całodobowej bezpłatnej infolinii NFZ 800 190 590.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę