Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź dobrze się promuje. Trochę za Wrocławiem i tuż-tuż za Gdańskiem

(MSM)
Mirosław Malinowski
Łódź zajęła trzecie miejsce w zestawieniu „Najlepiej promujący się samorząd” przygotowanym przez internetowy portal MarketingMiejsca.com.pl.

Pierwsze miejsce zajął Wrocław – wskazało go 20 proc. głosujących specjalistów od promocji samorządów, na drugim miejscu uplasował się Gdańsk – 13 proc. wskazań. Łódź zdobyła 11 proc. głosów. Podkreślano jej kreatywność i awangardowość:
„Łódź nie boi się wielkich wyzwań na miare XXI wieku. To nie tylko zasługa działań samorządu, a przede wszystkim ogromnej energii mieszkańców, którzy dziś postrzegają Łódź jako atrakcyjne i ciekawe miejsce do życia” – można przeczytać w uzasadnieniu rankingu.

Pozostałe miasta wojewódzkie zostały ocenione znacznie gorzej – aż 7 otrzymało zaledwie po 2 proc. wskazań. W głosowaniu wzięli udział przedstawiciele samorządów zajmujący się promocją i budowaniem wizerunku.
W rankingu wyróżniono organizację łódzkiego Mixera Regionalnego – imprezy promującej całe województwo, która odbywa się we wrześniu na ul. Piotrkowskiej, a która organizuje Urząd Marszałkowski (jego koszt to ok. 0,6 mln zł). Według planów z początku roku Łódź na promocję miała wydać 2 mln zł ,a województwo łódzkie 7,3 mln zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany