Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź chce wydać na film reklamujący miasto 340 tys. zł

(msm)
Janusz Kubik
Prawie 340 tys. zł chce wydać miasto na produkcję 20-sekundowych spotów i kilkuminutowego filmu reklamującego Łódź.

Mają być wykorzystane jesienią w ramach kampanii promującej Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych. Miasto chce mieć też nowy gadżet, ale nie zwyczajny, tylko kreatywny, który musi oddawać unikatowy charakter Łodzi oraz odnosić się do nowego logo Łodzi. Koszt produkcji jednego egzemplarza nie może przekraczać 30 zł. Preferowane mają być gadżety wykonane z materiałów ekologicznych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany