Mają być wykorzystane jesienią w ramach kampanii promującej Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych. Miasto chce mieć też nowy gadżet, ale nie zwyczajny, tylko kreatywny, który musi oddawać unikatowy charakter Łodzi oraz odnosić się do nowego logo Łodzi. Koszt produkcji jednego egzemplarza nie może przekraczać 30 zł. Preferowane mają być gadżety wykonane z materiałów ekologicznych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Plan urodzinowy Richardson: wyjazd z byłym mężem i byłym partnerem, ale bez gangstera
- Wszyscy patrzyli na wyeksponowane krągłości Romanowskiej na ściance. Stylista ocenia
- Iwona z "Sanatorium" straciła dziecko i męża. To wyznanie złamało nam serca
- Wspólny występ Roksany Węgiel i Kevina Mgleja w cieniu tragedii. Znamy szczegóły