Wyciągnięte siatki z mikrym napisem i logo imprezy mówiąc łagodnie nie przykuwają uwagi, a wręcz szpecą miasto i degradują sportowe wydarzenie.
Władze Łodzi na promocję MŚ wydały około siedmiu milionów złotych. Za tak bajońską sumę naprawdę można się było postarać o lepszą reklamę. Całe szczęście, że polscy siatkarze na razie walczą jak orły. Entuzjazm, który wywołują, przykryje wszystkie niedociągnięcia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Orman pokazała córkę na imprezie. Kilka godzin wcześniej rozegrała się tragedia
- Żegnał Romusia, współtworzył "Plebanię". Zmarł ksiądz Bartmiński. Długo cierpiał
- Rutkowski zabrała dzieci i wyleciała z Polski. Tak wygląda krótko przed drugim ślubem
- Rosiewicz trafił do szpitala. Przeszedł wielogodzinną operację [TYLKO U NAS]