Dotyczyło ono nawiązania współpracy, której efektem ma być wspólne kreowanie wizerunku Łodzi poprzez tworzenie marek sportowych, w tym przypadku ŁKS.
Pomysł budowy marki oparty jest na bogatej historii i tradycji klubu, ale też na nowoczesnych praktykach, przyczyniających się do poprawy bezpieczeństwa i budowania przyjaznej atmosfery.
W spotkaniu wraz z grupą studentów Kolegium Towaroznawstwa Politechniki Łódzkiej wzięła udział dr Monika Malinowska-Olszowy. Adiunkt PŁ podjęła się próby przygotowania planu działań, które pomogą zmienić wizerunek klubu tak, aby stał on się ponownie chlubą kibiców i także Łodzi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]