Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Listy internauty. Działacze Widzewa znów się nie popisali

hof
Właściciel Widzewa Sylwester Cacek ( z lewej)
Właściciel Widzewa Sylwester Cacek ( z lewej) Paweł Łacheta
Piszę do Panów zniesmaczony pewnymi wydarzeniami na meczu Widzewa z Ruchem.

Właściciel Widzewa Sylwester Cacek ( z lewej)
Jestem wieloletnim kibicem Widzewa. Na mecze chodzę od 15 lat, od kilku lat posiadam karnet. Aktualnie posiadam karnet na trybunę B3. W sobotę zostałem wyproszony ze swojego miejsca, ponieważ działacze postanowili zamknąć sektory B1-B3. Nakazano mi przejść na sąsiedni sektor na tej samej trybunie (B). Problem w tym, że był on już zapełniony w takim stopniu, że ludzie stali na koronie stadionu oraz na schodach między sektorami.

Po co klub sprzedawał karnety na miejsca, których nie zamierza udostępnić? Dlaczego nie zaproponowano mi zamiany miejsca przed meczem a stawia się mnie "pod ścianą" i wygania z miejsca za które zapłaciłem? Klub potrafi wysłać SMS czy mail zachęcający do zakupu biletu na mecz (po co skoro już mam karnet) a nie potrafi zaproponować nowego miejsca wiedząc o zamknięciu sektorów. Czy tak ciężko było wysłać informację "Z uwagi na zamknięcie sektorów B1 do B3 prosimy o kontakt w celu zarezerwowania miejsca na innym sektorze"?

Działacze wydaja zakazy za niezastosowanie się do regulaminu imprezy masowej a sami nie wywiązują się z umów, które zawarli z kibicami.
Pozdrawiam
Imię i nazwisko do wiadomości redakcji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany