– W laptopie nie dało się włączyć dźwięku – opowiada pan Tomasz. – Zaraz po zakupie zgłosiłem się do sklepu z reklamacją i żądaniem naprawy w ramach gwarancji. Po naprawie przez krótki czas dźwięk był. Jednak nie trwało to długo i znów zniknął. Ponownie oddałem go do naprawy i ponownie po krótkim czasie urządzenie zamilkło. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz, a za czwartym razem już laptopa nie przyjęto do naprawy, twierdząc, że jest... sprawny.
Pan Tomasz udał się ze swoim problemem do rzecznika praw konsumenta, ale ten nie potrafił mu pomóc. Tymczasem sklep nie chce nawet słyszeć o zwrocie pieniędzy...
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kubicka na ostatniej prostej przed porodem. Takiej jej jeszcze nie widzieliście
- Izabela Trojanowska wywraca oczami na pytanie o wiek. Słusznie się oburzyła?
- Maciej Zakościelny przyznał się do uzależnienia. Wyznał wszystko przed kamerą
- Miliarder Omeny Mensah przebrał się za mandarynkę! Projektant gwiazd ocenia [ZDJĘCIA]