18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kupił modem, który nie działa. Łodzianin czuje się oszukany

(g)
- Choć zapłaciłem za internet, nadal nie mogę z niego korzystać - denerwuje się Jerzy Badziak.
- Choć zapłaciłem za internet, nadal nie mogę z niego korzystać - denerwuje się Jerzy Badziak. Maciej Stanik
Jerzy Badziak kupił pod koniec marca laptop z modemem umożliwiającym korzystanie z bezprzewodowego internetu w sieci T-Mobile. Po kilku dniach zestaw przestał działać.

- Komputer nie chciał łączyć się z siecią - mówi łodzianin.
Podejrzewając, że sprzęt może być uszkodzony, pan Jerzy zaniósł go do punktu T-Mobile w markecie przy al. Jana Pawła II, gdzie go kupił.

- Sprzedawca powiedział, że wykorzystałem przysługujący mi limit przesyłu danych - mówi. - Zapewnił, że w kolejnym miesiącu wszystko wróci do normy, bo będę dysponował nowym.

- Choć zapłaciłem za internet, nadal nie mogę z niego korzystać - denerwuje się Jerzy Badziak.

Tak się jednak nie stało. Każda próba połączenia z internetem nadal kończyła się niepowodzeniem. Jerzy Badziak postanowił zgłosić reklamację. W punkcie przy al. Piłsudskiego polecono mu jednak wrócić do sprzedawcy, bo nie wiadomo dokładnie, co jest zepsute. Sprzedawca obejrzał zestaw i stwierdził, że uszkodzony jest modem.

- Dał mi urządzenie testowe, bym sprawdził sobie pocztę - mówi pan Jerzy. - Mogłem skorzystać z niego tylko na miejscu. Następnie stwierdził, że więcej zrobić się nie da i kazał mi złożyć reklamację. To niepoważne, by w ten sposób odsyłać klienta od drzwi do drzwi.

- Sprawa trafiła do nas i została przesłana do odpowiedniego działu naszej firmy - poinformowała nas pracownica Biura Klienta sieci T-Mobile. - Gdy zostanie rozpatrzona, klient zostanie o tym poinformowany.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany