Kuchenne Rewolucje na ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Magda...

    Kuchenne Rewolucje na ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Magda Gessler została zaatakowana przez dwóch agresorów [FILMY, zdjęcia]

    Lila Sayed

    Express Ilustrowany

    Aktualizacja:

    Express Ilustrowany

    Magda Gessler została zaatakowana na ul. Piotrkowskiej przez dwóch napastników.
    1/12

    Przejdź do
    galerii zdjęć

    ©Mateusz Kuligowski

    Aż trzy patrole łódzkiej policji interweniowały w związku z incydentem, który powstał podczas nagrywania programu Kuchenne Rewolucje na ul. Piotrkowskiej. Magda Gessler, prowadząca kulinarne show, została zaatakowana przez dwóch napastników.

    Sonda

    Co sądzisz o programie Magdy Gessler "Kuchenne Rewolucje"?

    Do incydentu doszło w środę późnym wieczorem. W restauracji Włoszczyzna, w której znana restauratorka przeprowadziła kulinarną rewolucję, odbywała się wówczas finałowa kolacja.

    Około godz. 22. gdy Magda Gessler nagrywała przed wejściem do lokalu fragment programu, ekipę filmowców zaatakowała grupa pijanych mężczyzn.
    – Agresorzy przeszkadzali osobom realizującym program, wchodzili w kadr kamery i używali wulgaryzmów – informuje Joanna Kącka, rzecznik prasowy Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi.
    W pewnym momencie do Magdy Gessler stojącej przed drzwiami wejściowymi Włoszczyzny podbiegło dwóch napastników. Mężczyźni w wieku ok. 35-40 lat rzucili się na nią z pięściami. Wyglądało to tak, jakby chcieli ją uderzyć. Na szczęście w porę zareagował ochroniarz pani Magdy, który odepchnął agresorów. Doszło między nimi do przepychanki. W tym czasie znana restauratorka ukryła się w pobliskiej bramie. Ochroniarze wezwali na miejsce policję.
    Przed lokalem zaparkowały 3 radiowozy policji. Funkcjonariusze zatrzymali agresywnych mężczyzn.
    – Dyżurny otrzymał zgłoszenie dotyczące zakłócania spokoju. Zatrzymano dwóch agresywnych mężczyzn. Panowie byli pijani- trafili do izby wytrzeźwień- informuje Joanna Kącka z Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.



    Restauracja Włoszczyzna znajduje się przy ul. Piotrkowskiej 16. To kameralny lokal dotychczas serwujący łodzianom dania kuchni włoskiej i polskiej, m.in. szparagi, risotto czy filet z kurczaka. Jak menu Włoszczyzny zostanie odmienione przez Magdę Gessler? Czy zmieni się nazwa restauracji?



    Włoszczyzna to kolejny już lokal w Łodzi, który odmieniła Magda Gessler. Wśród zrewolucjonizowanych restauracji znalazły się m.in. Gorąca Kiełbasiarnia, Pod Jabłonką, Montenegro i El Tora. Zobacz wszystkie łódzkie lokale, które przeszły Kuchenne Rewolucje:
    Kuchenne Rewolucje w Łodzi.

    Komentarze (148)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Pani Magdo Pani nie zmieni tego patolskiego miasta

    krasnoludek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

    tu nie maja co robic patole ,wiec wyladowuja swoja frustracje i zlosc na innych ,to jeszcze bedzie trwalo latami a moze i wiekami dopoki ktos tego dna spolecznego nie wyniesie poza miasto ,...rozwiń całość

    tu nie maja co robic patole ,wiec wyladowuja swoja frustracje i zlosc na innych ,to jeszcze bedzie trwalo latami a moze i wiekami dopoki ktos tego dna spolecznego nie wyniesie poza miasto , niestety na razie za mala skutecznosc w walce z chamstwem i dnem .zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Łódź

    Rzucanie talerzami (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 2

    No szczyt rewolucji , po zmianachprzez panią Magdę Eltoro nie istnieje już wogóle. tak jakoś się utzrymywało a teraz. Ja doceniam to że pani Magda robi to wszystko. Ale bądźmy obiektywni ona nie...rozwiń całość

    No szczyt rewolucji , po zmianachprzez panią Magdę Eltoro nie istnieje już wogóle. tak jakoś się utzrymywało a teraz. Ja doceniam to że pani Magda robi to wszystko. Ale bądźmy obiektywni ona nie robi tego za darmo. Ona ma z tego kase i to grubą. A najbardziej w jej programie mnie wqrwia rzucanie naczyniami. Gdyby u mnie przeprowadzała rewolucje i zaczęła rzucać talerzami to raz dwa by dostała w łeb jednym z nich. Rewolucja rewolucją ale kto to widział taką dzicz ?? Nic dziwnego że została zaatakowana na ulicy sam bym chętnie jej przypier.... . Damska wersja Lindy się znalazła. Ja pier... takie rewolucje, zero poszanowania dla drugiego człowieka. Droga redakcjo Expresu mam prośbę prześlijcie mój komentarz pani Magdzie. Może kobiecina się trochę ogarnie w co wątpię. Wiem wiem sam się nie popisałem komentarzem ale ona intelektem też nie. No cóż słoma z butów dalej wystaje.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    talerzami rzuca co drugi kucharz zwlaszcza na poludniu , wlochy hiszpania juz nie mowiac o latynosac

    rewolucjonista (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    a tak wogole to chyba nigdy nie byles w kuchni w jakiejkolwiek restauracji , tam to dopiero potrafia dac czadu , to rzucanie pani Magdy to zlosc malej dziewczynki przy prawdziwych wrednych...rozwiń całość

    a tak wogole to chyba nigdy nie byles w kuchni w jakiejkolwiek restauracji , tam to dopiero potrafia dac czadu , to rzucanie pani Magdy to zlosc malej dziewczynki przy prawdziwych wrednych kucharzach , ..wiec twoje jeki steki to tak jak pani Magdy rzucanie , male to i smieszne zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    DO REDAKCJI

    rrrrrrrrr (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    SZEDŁEM DZIŚ ULICA ZGIERSKA GDZIE JEST PROWADZONA WYMIANA DOBREGO CHODNIKA I ŚCIESZKI ROWEROWEJ NA NOWĄ TEŻ DOBRĄ :) I ZAUWAŻYŁEM ZE POŁOWA OBRZEŻY JEST TAM ZNISZCZONA PO WYKRUSZANA...rozwiń całość

    SZEDŁEM DZIŚ ULICA ZGIERSKA GDZIE JEST PROWADZONA WYMIANA DOBREGO CHODNIKA I ŚCIESZKI ROWEROWEJ NA NOWĄ TEŻ DOBRĄ :) I ZAUWAŻYŁEM ZE POŁOWA OBRZEŻY JEST TAM ZNISZCZONA PO WYKRUSZANA PRZEZ OWĄ FIRMĘ OBAWIAM SIE ŻE BĘDĄ TO ŁATAĆ ZAPRAWĄ KTÓRA WYTRZYMA DO WIOSNY A ONI JUŻ PIERWSZA WARSTWĘ ASFALTU KŁADĄ PRZECIEŻ TO JEST SZTUKA BUDOWLANA GDZIE SĄ WYDAWANE NASZE PIENIĄDZE NA TAKIE PARTACTWA PROSZĘ TO NAGŁOŚNIĆ BY ZROBIONO TO PORZĄDNIE !!!! zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    aa

    aa (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 7

    miasto patoli !!!

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Gess what ??

    rel fan (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

    Knajpa do zamknięcia :D

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dobrze wygląda!Nasza gesslerzyna kochana

    bazyl (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 8

    Ciekawe,kto bierze kasęPOd stołem za reklamę tego badziewia.Nie jest to artykuł sPOnsorowany!


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    OMG

    Ogarnij się człowieku (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 3

    Gościu skończ z tymi nawiązaniami do PO w komentarzu. Polityka polityką ale z tym programem ona nie ma nic wspólnego. Ja rozumiem że popierasz PIS czy tam PSL ale takie wstawki są bez sensu i do...rozwiń całość

    Gościu skończ z tymi nawiązaniami do PO w komentarzu. Polityka polityką ale z tym programem ona nie ma nic wspólnego. Ja rozumiem że popierasz PIS czy tam PSL ale takie wstawki są bez sensu i do niczego nie zmierzają.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Kolejna piękna wizytówka Łodzi

    mieszkaniec (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 6

    ..i niech ktoś jeszcze powie, że Linda się mylił..

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Evya

    Evya (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

    Zaostrzyc łobuzy beda sie bali

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Magda

    Magda (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11 / 2

    Bardzo dobrze koniec z hanka,teraz ktos wezmie sie za to miasto polecam zaostrzyc kary I powsadzac tych zwyrodnialcow na dlugie lata.ktos musi porzadek zrobic obywatele musza czuc sie...rozwiń całość

    Bardzo dobrze koniec z hanka,teraz ktos wezmie sie za to miasto polecam zaostrzyc kary I powsadzac tych zwyrodnialcow na dlugie lata.ktos musi porzadek zrobic obywatele musza czuc sie BEZPIECZNIEzwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    w Łodzi jest makabryczne chamstwo , wszyscy odzywaja sie grubo w autobusach tramwajach

    turysta (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 1

    na ulicy, niestety widac ze lodz to jednak prowincja (LOL), bo uwazaja, ze tak nalezy, a kazdy przyjezdny sddobrze wie ze jest to zalosne , niestety jesli chcecie byc swiatowcami musicie sie...rozwiń całość

    na ulicy, niestety widac ze lodz to jednak prowincja (LOL), bo uwazaja, ze tak nalezy, a kazdy przyjezdny sddobrze wie ze jest to zalosne , niestety jesli chcecie byc swiatowcami musicie sie okrzesac luddzie lódzccy !! bo to jest pomiedzy dramatem a komedia naprawde jak ktos opowiada o swoich prywatnych wyczynach w autobusie albo podrywach ...zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo