W trosce o bezpieczeństwo pracowników urzędu oraz interesantów załatwiających sprawy, w związku z zagrożeniem związanym ze stwierdzonymi przypadkami koronawirusa COVID-19, Urząd Gminy Zgierz wprowadza zmiany. Biuro Obsługi Klienta zostanie zamknięte, natomiast wszelkie wnioski można będzie składać w Punkcie Podawczym, znajdującym się po lewej stronie, zaraz przy wejściu do budynku. Sprawy związane z podatkami, nadal załatwiane są w pokojach nr 21 (budynek A) oraz 12 (budynek B), w których ze względu bezpieczeństwa zostaną zamontowane specjalne ekrany.
Urzędnicy apelują do mieszkańców i interesantów Urzędu Gminy Zgierz i jego jednostek organizacyjnych, aby kontaktowali się za pośrednictwem usług internetowych lub telefonicznie oraz proszą o ograniczenie do minimum wizyt w urzędzie. Wzory wniosków znajdują się w zakładce Urząd Gminy – Załatw sprawę, natomiast wykaz numerów telefonów oraz adresów e-mail do poszczególnych referatów zamieszczony jest w zakładce Urząd Gminy – Informacje podstawowe – Pełne dane teleadresowe Urzędu Gminy Zgierz. W razie konieczności złożenia wizyty w poszczególnych referatach, prosimy o poinformowanie o tym pracowników w Punkcie Podawczym.
Z urzędem można się kontaktować poprzez skrzynkę e-mail: [email protected], za pośrednictwem platformy usług elektronicznych e-PUAP, oraz telefonicznie pod numerem 42 716 25 15, faks 42 716 45 54.
Gazeta Lubuska. Ewakuacja w Zielonej Górze. W garażu były bomby
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?