Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska zapewnia, że decyzja o wycofaniu bezpłatnych reklamówek nie była spowodowana względami oszczędnościowymi.
- Z naszych obserwacji wynika, że Polacy są coraz bardziej proekologiczni - mówi Michał Sikora. - Jeszcze kilka lat temu zdecydowana większość korzystała w pierwszej kolejności z jednorazowych foliówek. Dziś klienci wybierają rozwiązania przyjazne środowisku i coraz częściej przychodzą na zakupy z własną torbą.
Pracownicy Tesco twierdzą jednak, że do wprowadzenia płatnych toreb przyczynili się sami kupujący.
- Wielu klientów brało jednorazowo nawet po kilkadziesiąt darmowych torebek - mówi kasjerka pracująca w markecie Tesco w Galerii Łódzkiej. - Opowiadali, że wykorzystują je w domu jako... kosze na śmieci.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Gessler bito po rękach, gdy zrobiła to przy stole! Makłowicz też wspomina katorgę
- Tak żyje po zwolnieniu z TVP. Dawno niewidziana Nowakowska przyłapana na mieście!
- Cichopek i Kurzajewski rozprawiają o... narcyzach! Myślą, jak podać ich do sądu
- Fitkau-Perepeczko nie nosi stanika. Pokazała z bliska, jak wygląda jej dekolt!