Komórka do promowania turystyki biznesowej

(MSM)
W magistracie powstała nowa komórka, która ma promować Łódź jako miejsce, w którym warto organizować kongresy i spotkania biznesowe. Łódź ma w ten sposób wykorzystać swoje centralne miejsce na mapie Polski oraz bazę hotelarsko-gastronomiczną.

- Łódź dziś nie istnieje na mapie turystyki biznesowej. A podobne instytucje od lat z powodzeniem działają w innych polskich i zagranicznych miastach. Łódź jest ostatnim dużym miastem w Polsce, które zakłada Convention Bureau - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.

Łódź Convention Bureau, bo tak będzie się nazywać nowa komórka w magistracie powstała w ramach struktur biura promocji. Pracują w niej dwie osoby - jedna obsadziła wakujący etat, a druga została zatrudniona na nowym etacie - finansowanym z dotacji unijnej.

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

o
ok

racja. To jest spora szansa. Na tym powinno się miasto opierać.

P
Pola

Fajny pomysł. Jak dla mnie turystyka biznesowa albo jakaś weekendowa to jest to co Łódź ma do zaoferowania.

x
x

Wreszcie i nareszcie! Każde dobre miasto ma taką komórkę. I dobrze, że etat dzięki Unii. Teraz brać się do pracy i nakręcać imprezy i targi w Łodzi

Dodaj ogłoszenie