Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kolejki w serwisach rowerowych

(lb)
Aż dwa tygodnie trzeba czekać na naprawę roweru w punkcie przy ul. Potulnej. Im bowiem cieplej – jak mówią pracownicy takich punktów – tym większe zapotrzebowanie na ich usługi.

– Generalnie łodzianie nie dbają o swoje rowery, nie smarują i nie wymieniają części – twierdzi Joanna Bielecka, współwłaścicielka serwisu rowerowego przy ul. Krzemienieckiej. – Oczywiście nie wszyscy. Są tacy klienci, którzy jeżdżą wypielęgnowanym 20-letnim rowerem, bo mają do niego duży sentyment, oraz posiadacze zadbanych jednośladów z wyższej półki.

Z obserwacji pracowników serwisu wynika, że o rowery bardziej dbają kobiety. Potrafią przyjechać z drobnostką, bo jednoślad muszą mieć zawsze dopieszczony i wypucowany.

– Zdarzają się i takie sytuacje, że odradzamy właścicielowi naprawę, bo jej wartość przekracza wartość pojazdu – śmieje się Krzysztof Radwański, pracownik serwisu rowerowego przy ul. Rewolucji 1905 r. – Ale niektórzy klienci są tak przywiązani do swoich jednośladów, że nie chcą o tym słyszeć.

Z napraw najczęściej wykonywane są centrowanie kół, wymiana dętki oraz smarowanie osi. Przegląd roweru kosztuje od 10 zł (np. za sprawdzenie jednego hamulca) do 150 zł.
– Za najtańszy przegląd roweru dobrej klasy trzeba zapłacić 80 zł – usłyszeliśmy w punkcie przy ul. Potulnej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany