Fabryka „Adrian” już od lat porusza w swych kampaniach reklamowych istotne kwestie społeczne związane z sytuacją kobiet. W 2006 r. głośno Na plakatach producenta pojawiła się Monika Kuszyńska, była wokalistka zespołu Varius Manx, która po wypadku samochodowym porusza się na wózku inwalidzkim. Miał to być przekaz mówiący, że osoby niepełnosprawne nie tylko mogą uczestniczyć w kampaniach promocyjnych, ale że są takimi samymi konsumentami, jak osoby w pełni sprawne osoby.
Produkty „Adriana” prezentowały m.in. kobiety o pełnej sylwetce, odbiegające od lansowanego przez lata kanonu urody, pacjentka po mastektomii (kampania „Uwierz! Rak. To się leczy”), czy grono dojrzałych aktorek w pomysłowej kampanii „Klimakterium… i już”. Ambasadorką „Adriana” była też modelka Ilona Felicjańska, która nie ukrywając swoich problemów związanych z nadużywaniem alkoholu, wystąpiła w kampanii „Uzależniona, ale nie gorsza”. Dużo emocji wzbudziły billboardy
ZOBACZ INNE ZDJĘCIA