Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci OLT Express wciąż nie odzyskali swoich pieniędzy

(izj)
Loty z Łodzi do Gdańska zainagurowano 2 kwietnia.
Loty z Łodzi do Gdańska zainagurowano 2 kwietnia. Artur Kostkowski
"Wszyscy nasi konsultanci są zajęci. Proszę czekać na połączenie". Taki komunikat słyszą w słuchawce telefonu ci, którzy dzwonią na infolinię OLT Express w sprawie zwrotu pieniędzy za bilety na niezrealizowane loty.

Niestety, nikt się nie zgłasza. Według szacunków, bilety na anulowane loty krajowe i zagraniczne wykupiło około 130 tys. osób.
Katarzyna Krasnodębska, rzecznik prasowy Urzędu Lotnictwa Cywilnego, potwierdza, że dociera do nich coraz więcej sygnałów o braku możliwości kontaktu z przewoźnikiem.
- Jedyne rozwiązanie to wysłanie do siedziby OLT Express listem poleconym skargi na piśmie - wyjaśnia rzecznik. - Jeśli nie odpowie lub napisze, że pieniędzy nie zwróci, można skierować skargę do nas. Trzeba wówczas dołączyć kopię pisma wysłanego do przewoźnika, kopię ewentualnej odpowiedzi oraz kopię potwierdzenia rezerwacji. ULC może wezwać spółkę do wypłaty pieniędzy klientom, ale jeśli jej przedstawiciele stwierdzą, że nie posiadają środków, nic więcej zrobić nie możemy.
Jeśli sąd ogłosi upadłość przewoźnika, to o tym, komu i w jakiej kolejności zostaną wypłacone pieniądze z majątku firmy, zdecyduje syndyk masy upadłościowej. Jeśli upadłość nie zostanie ogłoszona, tym, którzy kupili bilety, pozostanie cywilna droga sądowa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany