Kibice. Miłości do rugby nie mierzą w kilometrach [GALERIA ZDJĘĆ]

pas
BUDO ON TOUR (Budowlani on Tour). Pod tą nazwą kryje się dobrze zorganizowana grupa wiernych kibiców drużyny lidera ekstraligi Master Pharm Rugby Łódź.

Łódzki bęben i piosenki
Opowiada dyrektor sportowy Budowlanych SA Mirosław żórawski: Nazwa „on tour" dotyczy organizowania i dopingowania rugby w trakcie meczów wyjazdowych, podczas których wielokrotnie przekrzyczana została miejscowa o wiele liczniejsza publiczność (z sochaczewską „Maracaną" włącznie).
Ale temat wyjazdów i głośnego kibicowania to jeden z aspektów istnienia grupy. Dla drużyny to ważne, że bez względu gdzie gramy to zawsze słyszymy łódzki bęben i łódzkie piosenki. Jeśli chodzi o wyjazdy to warto dodać, że grupa Budo on Tour była na towarzyskich meczach w Pradze i Berlinie.
Kultowa flaga
Tak jak jest to napisane na klubowej fladze: miłości do rugby nie mierzy się w kilometrach. Poza meczami naszego zespołu Budo on Tour widoczne jest na meczach reprezentacji: kultowa już flaga i osoba Mateusza Krysiaka, zwanego popularnie Alvaro, widoczne były od kilku lat na wielu europejskich stadionach rugby. Poza flagami, bębnem (z profesjonalnym bębniarzem) i praktycznie wszystkimi gadżetami klubowymi kibice mają od pewnego czasu już również własne „grupowe" stroje.
Dopingują całe rodziny
Członkowie grupy poza zainteresowaniem rugby przyjaźnią się i spotykają. Nawet podczas prywatnych wyjazdów i urlopów zabierają ze sobą gadżety rugby w najdalsze zakątki świata, z którymi wykonują zdjęcia i umieszczają na portalach społecznościowych.
Budo on Tour (poza akcjami wyjazdowymi) są coraz liczniejsi i widoczni na meczach w Łodzi, pojawiają się też na treningach oraz innych imprezach klubowych. W celu bliższego poznania oraz większej integracji część grupy miała okazję do bliższych rozmów z zawodnikami podczas przedświątecznych spotkań Budowlani Rugby SA. To całe rodziny z dziećmi i znajomymi przychodzące na nasze mecze, czujące się u nas dobrze i bezpiecznie.
Fani wspierają WOśP
Budo on Tour kibicują, ale też sami próbują rugby i wystąpili już w ostatnim turnieju drużyn sponsorskich Bierhalle Manufaktura Beach Rugby 2019.
Członkowie grupy do lat aktywnie uczestniczą w akcjach charytatywnych, niektórzy z nich kolekcjonują gadżety wystawione na różne licytacje, ze szczególnym uwzględnieniem akcji WOŚP. Tutaj zdecydowanym liderem jest Adam Jurek, który posiada sporą kolekcję piłek z autografami. Podczas ostatniego 28 Finału WOŚP padła rekordowa suma i nasza okazjonalna koszulka meczowa została wylicytowana za 3550 zł. W decydującym momencie licytowali członkowie Budo on Tour, a walka była zacięta jak na boisku podczas meczu finałowego. Tym razem z silnymi facetami wygrała kobieta Katarzyna Mospinek.
Dla takich kibiców nie tylko warto, ale wręcz trzeba walczyć i wygrywać. I taka jest dewiza naszej drużyny Master PharmRugby Łódź, która jest liderem rozgrywek ekstraligi, choć stoczyła mecz mniej od najgroźniejszych rywali.

“Bodyguard” lekiem na hejt?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany
Dodaj ogłoszenie