Wyszukiwarka wyborcza

Wybory Parlamentarne

Sprawdź, gdzie możesz zagłosować

Do wyborów pozostało

  • 01dzień
  • 02godz.
  • 33min.
Odwiedź serwis wyborczy 

Kibice domagają się odejścia Krzysztofa Przytuły, dyrektora sportowego ŁKS

Jan Hofman
Jan Hofman
Porażka piłkarzy ŁKS z Jagiellonią Białystok 0:3 przelała czarę goryczy. Fani drużyny z al. Unii mają dość upokorzeń i oglądania słabego zespołu. Na każdym kroku podkreślają, że nie tak miało być.

Kibice w trakcie dyskusji w internecie już znaleźli winnego takiego stanu rzeczy. Niektórzy sympatycy klubu z al. Unii całą winę za słabość ŁKS zrzucają na Krzysztofa Przytułę, dyrektora sportowego łódzkiego klubu. Ich zdaniem to jego polityka transferowa doprowadziła do tego, że przygoda ŁKS z ekstraklasą będzie trwała jedynie rok. Taki stan rzeczy potwierdza nowy szkoleniowiec drużyny. Wojciech Stawowy podczas konferencji prasowej powiedział: Do ŁKS przyszedłem w konkretnym celu i na chwilę obecną tego zadania kompletnie nie realizuję. Nie chcę, żeby ŁKS musiał się wstydzić, nie chcę sytuacji, żeby ŁKS był zespołem, który tak łatwo oddaje rywalowi pole w obrębie swojej bramki. Chcę, żeby to była drużyna, która zdobywa bramki i potrafi bronić. To jest moja praca, którą przyszedłem tu wykonywać i chcę to robić dalej, ale chcę też widzieć jej efekty. Na razie tego nie widzę. Sytuacja ŁKS jest arcytrudna po przeanalizowaniu tej kolejki. W pewnym stopniu jest beznadziejna.

Taka gra ełkaesiaków nie daje już nadziei na uratowanie ekstraklasy dla Łodzi.

To była już osiemnasta w sezonie porażka łódzkiej drużyny. W grze łodzian nie widać żadnych pozytywów. Taka postawa beniaminka ekstraklasy prowadzi go prosto do bram pierwszej ligi.
Zespół z al. Unii ma nadal problem nie tylko w obronie, ale także w kreowaniu akcji. To drużyna bez pomysłu na grę, która nie prezentuje ani odrobiny szaleństwa. Toporny, prymitywny futbol nie dawał ełkaesiakom żadnych argumentów w walce z rywalem. Wolne i przewidywalne aż do bólu akcje środkiem boiska nie dawały gospodarzom szans na zaskoczenie przeciwnika. Kolejny raz okazało się, że sprowadzenie Antonio Domingueza do ŁKS było wielkim błędem. Awizowany jako następca sprzedanego do Lecha Poznań Daniego Ramireza, kolejny raz udowodnił, że polska ekstraklasa, to zbyt wysokie progi, jak na jego nogi.Inna sprawa, że równie słabo zaprezentowali się także inni zagraniczni gracze ŁKS: Dragoljub Srnić, Ricardo Guima. Pirulo czy Tadej Vidmajer.

W dużej mierze to dyrektor sportowy kształtował kadrę ŁKS, co Przytuła potwierdził w jednym z wywiadów: - Oczywiście prezes może rozmawiać z trenerem, wymieniać uwagi z zawodnikami. Ale pierwszą osobą, którą powinien wysłuchać w sprawach sportowych jest dyrektor. Pod warunkiem, że mu ufa. I mamy zdrowo funkcjonujący organizm z jasnym podziałem kompetencji, gdzie dyrektor wyznacza kierunek rozwoju sportowego.
Chyba do tych słów nie potrzeba komentarza... choć warto dodać jeszcze jedno zdanie.
W ŁKS jest kierunek, który prowadzi prosto do pierwszej ligi!

Wielkie hity w ćwierćfinale Ligi Mistrzów. Rozlosowano pary

Wideo

Komentarze 16

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone ze względu na ciszę wyborczą i zostanie włączone po jej zakończeniu.

Podaj powód zgłoszenia

R
Red
12 czerwca, 11:48, Łodzianin:

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

12 czerwca, 12:07, Jan:

dokładnie .pamiętam też spowiedzi że jacyś developerzy mają przyjść czy tam poważni partnerzy i co gdzie oni są ??? Przyszli tam jacyś mali znani i do tej pory nikogo nie ma .a nie chce mi się wierzyć że nie ma nikogo zainteresowanego żeby "wejść" w ŁKS gdzie buduje się taki kompleks sportowy i jest obok atlas areny gdzie są organizowane imprezy krajowe i światowe i to by była znakomita reklama

12 czerwca, 20:28, www:

Słuchać Salskiego też trzeba ze zrozumieniem.Powiedział on bowiem,że przyjdą sponsorzy,inwestorzy ale wtedy kiedy powstanie cały obiekt/stadion.Do tej pory nasz stadion jest w trakcie budowy więc o sponsorze mowy być nie może.Salski zapowiedział,że wycofa się z ŁKS-u kiedy znajdzie sponsora.

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

Poza tym finanse spóki są jej wewnętrzną sprawą.wstydzew ma manię "wielkości" dlatego na lewo i na prawo chwali się obnosi się ze swoim budżetem.

12 czerwca, 20:59, Gość:

Buhahahahahah i co wierzysz w to że Salski tak łatwo odda stery w ŁKS komuś innemu ??? weź mnie nie oslabiaj .to tak samo jakby Skrzydlweski miał Orła oddać czy Chudzik Budowlanych czy Hoffman ŁKS . A jaka masz pewność że już się ktoś nie zgłosił że bierze ŁKS kupuje większość akcji czyli ponad 50 % albo całość

12 czerwca, 22:25, obiektywnie:

w takim mieście jak Łódź będzie bardzo trudno o sponsora czy to dla jednych czy to dla drugich . W miastach derbowych jeżeli taki sponsor decyduje się na jedną stronę to już u drugich będzie skończony więc nikt na to nie pójdzie żeby sobie zaszkodzić .wiadomo mówię o takich branżach co ludzie często kupują te produkty jak piwa jogurty itp itd nie mówię o takich większych jak developerzy czy tam nawet jakieś samochodowe firmy czy sieci komórkowe itp bo tam wiadomo że po pierwsze kibice za często pewnie nie kupują a ok drugie nie będą się kierować klubami i sympatiami w takich powarzniejszcvh wydatkach tylko będą kupować to co im pasuje i będzie najlepsze .więc nie sądzę żeby sponsorzy kwapili się na wejście do ŁKS jeżeli za miedzą jest klubrywal który jest bardziej medialny rozpoznawalny i ma więcej kibiców

13 czerwca, 04:12, www:

Za miedzą jest "rywal",którego historia sięga 40 lat wstecz.Dalej jest pustka,korupcja,afery,przekręty,układy polityczno-towarzyskie......

ŁKS jest kojarzony z historią Łodzi,jej mieszkańcami od ponad 100 lat i na tym Salski buduje potencjał ŁKS-u.Wierzę,że mu się uda.Kwestie sportowe są bardzo ważne ale niech pamiętają kibice gdzie byliśmy 4 lata temu,kto dostał od miasta jako pierwszy stadion by móc budować swój klub od mocnych podstaw.

"powarzniejszych" ????

Jest kojarzony, tylko gdzie?Jakoś w miastach we Włoszech, Hiszpani, Skandynawii, gdzie byłem większość znała Widzew, a o Łksu nikt

g
grabarz

biore kase i mam was w du.pie

E
Ein

Zadajmy sobie pytanie, dlaczego dpadamy? Dlatego, że gramy takim systemem a nie innym, tzn otwartym i ofensywnym, bardzo trudnym. Prawdopodobnie, gdybyśmy grali murowanie bramki i kontra, to byśmy się utrzymali. Czas pokaże kto miał rację.

w
www
12 czerwca, 11:48, Łodzianin:

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

12 czerwca, 12:07, Jan:

dokładnie .pamiętam też spowiedzi że jacyś developerzy mają przyjść czy tam poważni partnerzy i co gdzie oni są ??? Przyszli tam jacyś mali znani i do tej pory nikogo nie ma .a nie chce mi się wierzyć że nie ma nikogo zainteresowanego żeby "wejść" w ŁKS gdzie buduje się taki kompleks sportowy i jest obok atlas areny gdzie są organizowane imprezy krajowe i światowe i to by była znakomita reklama

12 czerwca, 20:28, www:

Słuchać Salskiego też trzeba ze zrozumieniem.Powiedział on bowiem,że przyjdą sponsorzy,inwestorzy ale wtedy kiedy powstanie cały obiekt/stadion.Do tej pory nasz stadion jest w trakcie budowy więc o sponsorze mowy być nie może.Salski zapowiedział,że wycofa się z ŁKS-u kiedy znajdzie sponsora.

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

Poza tym finanse spóki są jej wewnętrzną sprawą.wstydzew ma manię "wielkości" dlatego na lewo i na prawo chwali się obnosi się ze swoim budżetem.

12 czerwca, 20:59, Gość:

Buhahahahahah i co wierzysz w to że Salski tak łatwo odda stery w ŁKS komuś innemu ??? weź mnie nie oslabiaj .to tak samo jakby Skrzydlweski miał Orła oddać czy Chudzik Budowlanych czy Hoffman ŁKS . A jaka masz pewność że już się ktoś nie zgłosił że bierze ŁKS kupuje większość akcji czyli ponad 50 % albo całość

12 czerwca, 22:25, obiektywnie:

w takim mieście jak Łódź będzie bardzo trudno o sponsora czy to dla jednych czy to dla drugich . W miastach derbowych jeżeli taki sponsor decyduje się na jedną stronę to już u drugich będzie skończony więc nikt na to nie pójdzie żeby sobie zaszkodzić .wiadomo mówię o takich branżach co ludzie często kupują te produkty jak piwa jogurty itp itd nie mówię o takich większych jak developerzy czy tam nawet jakieś samochodowe firmy czy sieci komórkowe itp bo tam wiadomo że po pierwsze kibice za często pewnie nie kupują a ok drugie nie będą się kierować klubami i sympatiami w takich powarzniejszcvh wydatkach tylko będą kupować to co im pasuje i będzie najlepsze .więc nie sądzę żeby sponsorzy kwapili się na wejście do ŁKS jeżeli za miedzą jest klubrywal który jest bardziej medialny rozpoznawalny i ma więcej kibiców

Za miedzą jest "rywal",którego historia sięga 40 lat wstecz.Dalej jest pustka,korupcja,afery,przekręty,układy polityczno-towarzyskie......

ŁKS jest kojarzony z historią Łodzi,jej mieszkańcami od ponad 100 lat i na tym Salski buduje potencjał ŁKS-u.Wierzę,że mu się uda.Kwestie sportowe są bardzo ważne ale niech pamiętają kibice gdzie byliśmy 4 lata temu,kto dostał od miasta jako pierwszy stadion by móc budować swój klub od mocnych podstaw.

"powarzniejszych" ????

P
Przyzwyczajony

Zdanowska ratuj !!! ŁKS na dnie!!!! O Mój Boże !

o
obiektywnie
12 czerwca, 11:48, Łodzianin:

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

12 czerwca, 12:07, Jan:

dokładnie .pamiętam też spowiedzi że jacyś developerzy mają przyjść czy tam poważni partnerzy i co gdzie oni są ??? Przyszli tam jacyś mali znani i do tej pory nikogo nie ma .a nie chce mi się wierzyć że nie ma nikogo zainteresowanego żeby "wejść" w ŁKS gdzie buduje się taki kompleks sportowy i jest obok atlas areny gdzie są organizowane imprezy krajowe i światowe i to by była znakomita reklama

12 czerwca, 20:28, www:

Słuchać Salskiego też trzeba ze zrozumieniem.Powiedział on bowiem,że przyjdą sponsorzy,inwestorzy ale wtedy kiedy powstanie cały obiekt/stadion.Do tej pory nasz stadion jest w trakcie budowy więc o sponsorze mowy być nie może.Salski zapowiedział,że wycofa się z ŁKS-u kiedy znajdzie sponsora.

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

Poza tym finanse spóki są jej wewnętrzną sprawą.wstydzew ma manię "wielkości" dlatego na lewo i na prawo chwali się obnosi się ze swoim budżetem.

12 czerwca, 20:59, Gość:

Buhahahahahah i co wierzysz w to że Salski tak łatwo odda stery w ŁKS komuś innemu ??? weź mnie nie oslabiaj .to tak samo jakby Skrzydlweski miał Orła oddać czy Chudzik Budowlanych czy Hoffman ŁKS . A jaka masz pewność że już się ktoś nie zgłosił że bierze ŁKS kupuje większość akcji czyli ponad 50 % albo całość

w takim mieście jak Łódź będzie bardzo trudno o sponsora czy to dla jednych czy to dla drugich . W miastach derbowych jeżeli taki sponsor decyduje się na jedną stronę to już u drugich będzie skończony więc nikt na to nie pójdzie żeby sobie zaszkodzić .wiadomo mówię o takich branżach co ludzie często kupują te produkty jak piwa jogurty itp itd nie mówię o takich większych jak developerzy czy tam nawet jakieś samochodowe firmy czy sieci komórkowe itp bo tam wiadomo że po pierwsze kibice za często pewnie nie kupują a ok drugie nie będą się kierować klubami i sympatiami w takich powarzniejszcvh wydatkach tylko będą kupować to co im pasuje i będzie najlepsze .więc nie sądzę żeby sponsorzy kwapili się na wejście do ŁKS jeżeli za miedzą jest klubrywal który jest bardziej medialny rozpoznawalny i ma więcej kibiców

G
Gość
12 czerwca, 11:48, Łodzianin:

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

12 czerwca, 12:07, Jan:

dokładnie .pamiętam też spowiedzi że jacyś developerzy mają przyjść czy tam poważni partnerzy i co gdzie oni są ??? Przyszli tam jacyś mali znani i do tej pory nikogo nie ma .a nie chce mi się wierzyć że nie ma nikogo zainteresowanego żeby "wejść" w ŁKS gdzie buduje się taki kompleks sportowy i jest obok atlas areny gdzie są organizowane imprezy krajowe i światowe i to by była znakomita reklama

12 czerwca, 20:28, www:

Słuchać Salskiego też trzeba ze zrozumieniem.Powiedział on bowiem,że przyjdą sponsorzy,inwestorzy ale wtedy kiedy powstanie cały obiekt/stadion.Do tej pory nasz stadion jest w trakcie budowy więc o sponsorze mowy być nie może.Salski zapowiedział,że wycofa się z ŁKS-u kiedy znajdzie sponsora.

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

Poza tym finanse spóki są jej wewnętrzną sprawą.wstydzew ma manię "wielkości" dlatego na lewo i na prawo chwali się obnosi się ze swoim budżetem.

Buhahahahahah i co wierzysz w to że Salski tak łatwo odda stery w ŁKS komuś innemu ??? weź mnie nie oslabiaj .to tak samo jakby Skrzydlweski miał Orła oddać czy Chudzik Budowlanych czy Hoffman ŁKS . A jaka masz pewność że już się ktoś nie zgłosił że bierze ŁKS kupuje większość akcji czyli ponad 50 % albo całość

G
Gość
12 czerwca, 11:48, Łodzianin:

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

12 czerwca, 12:07, Jan:

dokładnie .pamiętam też spowiedzi że jacyś developerzy mają przyjść czy tam poważni partnerzy i co gdzie oni są ??? Przyszli tam jacyś mali znani i do tej pory nikogo nie ma .a nie chce mi się wierzyć że nie ma nikogo zainteresowanego żeby "wejść" w ŁKS gdzie buduje się taki kompleks sportowy i jest obok atlas areny gdzie są organizowane imprezy krajowe i światowe i to by była znakomita reklama

Za parę lat tam będzie wiatr hulał. To będzie zbawienie dla

Łodzi

w
www
12 czerwca, 11:48, Łodzianin:

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

12 czerwca, 12:07, Jan:

dokładnie .pamiętam też spowiedzi że jacyś developerzy mają przyjść czy tam poważni partnerzy i co gdzie oni są ??? Przyszli tam jacyś mali znani i do tej pory nikogo nie ma .a nie chce mi się wierzyć że nie ma nikogo zainteresowanego żeby "wejść" w ŁKS gdzie buduje się taki kompleks sportowy i jest obok atlas areny gdzie są organizowane imprezy krajowe i światowe i to by była znakomita reklama

Słuchać Salskiego też trzeba ze zrozumieniem.Powiedział on bowiem,że przyjdą sponsorzy,inwestorzy ale wtedy kiedy powstanie cały obiekt/stadion.Do tej pory nasz stadion jest w trakcie budowy więc o sponsorze mowy być nie może.Salski zapowiedział,że wycofa się z ŁKS-u kiedy znajdzie sponsora.

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

Poza tym finanse spóki są jej wewnętrzną sprawą.wstydzew ma manię "wielkości" dlatego na lewo i na prawo chwali się obnosi się ze swoim budżetem.

G
Gucio z kurnika
12 czerwca, 11:42, Łodzianin:

nie kumam co wy tego Przytuły sie uczepiliście jakby on wszystkiemu był winien .a za co on mial niby tych dobrych zawodników sprowadzić za swoje ?????????? dostal okreslone dane i ile moze wydać i za to szukał zawodników. oczywiści o szukaniu zawodników to mówie o zimie czyli najgorszym czasie na znalezienie zawodnika bo wszyscy maja kontrakty i trzeba za pilkarzy placić. jak ŁKS awansował to wszyscy zgodnie mówili ze sobie poradza spokojnie w ekstraklasie i tak tez wskazywaly dwie 3 pierwsze kolejki gdzie ŁKS gral dobrze .pozniej wiadomo że okienko transferowe bylo zamkniete i juz nic do wspominanej zimy nie mogli zrobić jedynie udalo im sie wolnego Malarza sprowadzić . waszym zdaniem 3 lata sukcesów i awansów rok po roku maja przyćmić jakies nieudane trensfery zimom na prędce i to w ograniczonych finansowo możliwościach gdzie i tak juz wiekszosc wiedziała że ŁKS tego nie odrobi .przeciez jakby Salski mu dal worek pieniedzy to on by tez lepszych zawodników sprowadzil a ze nie ma to sa jacy sa i na jakich kasa byla i jacy chcieli w ogole przyjsc do klubu który jest jedna noga od spadku do 1 ligi

12 czerwca, 14:02, Gucio z galery.:

Dobrze gada.....tak trzymać i nic nie zmieniać. Miód na moje Widzewskie serduszko.

A na moje ŁKSiackie jak przykiblujecie kolejny rok w okręgówce. Z taką grą to pewne.

G
Gość
12 czerwca, 11:42, Łodzianin:

nie kumam co wy tego Przytuły sie uczepiliście jakby on wszystkiemu był winien .a za co on mial niby tych dobrych zawodników sprowadzić za swoje ?????????? dostal okreslone dane i ile moze wydać i za to szukał zawodników. oczywiści o szukaniu zawodników to mówie o zimie czyli najgorszym czasie na znalezienie zawodnika bo wszyscy maja kontrakty i trzeba za pilkarzy placić. jak ŁKS awansował to wszyscy zgodnie mówili ze sobie poradza spokojnie w ekstraklasie i tak tez wskazywaly dwie 3 pierwsze kolejki gdzie ŁKS gral dobrze .pozniej wiadomo że okienko transferowe bylo zamkniete i juz nic do wspominanej zimy nie mogli zrobić jedynie udalo im sie wolnego Malarza sprowadzić . waszym zdaniem 3 lata sukcesów i awansów rok po roku maja przyćmić jakies nieudane trensfery zimom na prędce i to w ograniczonych finansowo możliwościach gdzie i tak juz wiekszosc wiedziała że ŁKS tego nie odrobi .przeciez jakby Salski mu dal worek pieniedzy to on by tez lepszych zawodników sprowadzil a ze nie ma to sa jacy sa i na jakich kasa byla i jacy chcieli w ogole przyjsc do klubu który jest jedna noga od spadku do 1 ligi

czyli według ciebie jak za niego czasów wywalczyli 3 awanse to teraz już dożywotnio mają mu ufać i go chwalić ??? nie liczy się co było kiedyś a co było teraz a teraz była katastrofa i będzie spadek z ekstraklasy i za to ma być rozliczony a nie za to co było kiedys .tak samo jak trenera się rozlicza za wyniki a oni nadal Moskala trzymali mimo że wszystko prawie przegrywał i już się gubił w tym wszystkiem i nie jak pomysłu a zwolnili go w najmniej chyba oczekiwanym momencie .tej decyzji chyba nikt do tej pory nie rozumie . Jeszcze teraz gadają tak jakby stawowy już na 1 ligę miał niby być co chyba było by skandalem gdyby został na kolejny sezon mimo że się nie utrzymał a gra jest do tej pory gorsza niż za Moskal

G
Gucio z galery.
12 czerwca, 11:42, Łodzianin:

nie kumam co wy tego Przytuły sie uczepiliście jakby on wszystkiemu był winien .a za co on mial niby tych dobrych zawodników sprowadzić za swoje ?????????? dostal okreslone dane i ile moze wydać i za to szukał zawodników. oczywiści o szukaniu zawodników to mówie o zimie czyli najgorszym czasie na znalezienie zawodnika bo wszyscy maja kontrakty i trzeba za pilkarzy placić. jak ŁKS awansował to wszyscy zgodnie mówili ze sobie poradza spokojnie w ekstraklasie i tak tez wskazywaly dwie 3 pierwsze kolejki gdzie ŁKS gral dobrze .pozniej wiadomo że okienko transferowe bylo zamkniete i juz nic do wspominanej zimy nie mogli zrobić jedynie udalo im sie wolnego Malarza sprowadzić . waszym zdaniem 3 lata sukcesów i awansów rok po roku maja przyćmić jakies nieudane trensfery zimom na prędce i to w ograniczonych finansowo możliwościach gdzie i tak juz wiekszosc wiedziała że ŁKS tego nie odrobi .przeciez jakby Salski mu dal worek pieniedzy to on by tez lepszych zawodników sprowadzil a ze nie ma to sa jacy sa i na jakich kasa byla i jacy chcieli w ogole przyjsc do klubu który jest jedna noga od spadku do 1 ligi

Dobrze gada.....tak trzymać i nic nie zmieniać. Miód na moje Widzewskie serduszko.

...

tez chciałbym wiedzieć jaki jest wkład tych sponsorów i wlascicieli czyli prezesa w klub bez kasy z biltów/karnetów,lóż vip,z Urzedu Miasta bo to każdy kto by nie był bedzie miał z tego pieniadze

J
Jan
12 czerwca, 11:48, Łodzianin:

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

dokładnie .pamiętam też spowiedzi że jacyś developerzy mają przyjść czy tam poważni partnerzy i co gdzie oni są ??? Przyszli tam jacyś mali znani i do tej pory nikogo nie ma .a nie chce mi się wierzyć że nie ma nikogo zainteresowanego żeby "wejść" w ŁKS gdzie buduje się taki kompleks sportowy i jest obok atlas areny gdzie są organizowane imprezy krajowe i światowe i to by była znakomita reklama

Ł
Łodzianin

dodam że zapytajcie sie lepiej waszego prezesa i własciciela na co jest go w ogole stać bo na uzbieranym budżecie z karnetów biletów luz kasy z miasta i od malych partnerów sponsorów to każdy może zostac tam prezesem i zarządzać klubem .ŁKS jest potrzeby własciciel sponsor z kasą który bedzie co sezon sam od siebie kilka mln dawał na sezon i wtedy można mysleć o ekstraklasie .z Salskim to wystarczało na 4,3,2 i może 1 lige a nie na ekstraklase

Dodaj ogłoszenie