Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kampania społeczna przed wakacjami , aby zapobiec wyrzucaniu psów i kotów

(msm)
Na potrzeby akcji "Nie wyrzucaj mnie przed wakacjami! Pamiętaj nie jestem rzeczą!" zostało przygotowanych pół tysiąca plakatów i 4 tys. ulotek.
Na potrzeby akcji "Nie wyrzucaj mnie przed wakacjami! Pamiętaj nie jestem rzeczą!" zostało przygotowanych pół tysiąca plakatów i 4 tys. ulotek. (msm)
Nie wyrzucaj mnie przed wakacjami! Pamiętaj, nie jestem rzeczą! - pod takim hasłem rozpoczęła się akcja mająca przeciwdziałać wyrzucaniu zwierząt przed sezonem urlopowym. W ramach akcji w Łodzi zostanie umieszczonych pół tysiąca plakatów (głównie na drzwiach wejściowych do szkół i pojazdach MPK), rozdanych będzie 4 tys. ulotek (przed marketami).

Na potrzeby akcji

- Problem bezdomności zwierząt narasta przed wakacjami - mówi Elżbieta Królikowska-Kińska, wiceprezwodnicząca Rady Miejskiej w Łodzi. - Często rodzice nie wiedzą co zrobić z psem lub kotem, które dziecko dostało jako prezent i znajdują nieludzkie rozwiązanie: wyrzucenie zwierzęcia z samochodu lub pozostawienie go przywiązanego do drzewa w lesie. Problem bezdomnych zwierząt w Łodzi narasta również dlatego, że ościenne gminy nie prowadzą własnych schronisk dla zwierząt. - Przywiązywanie psa do drzewa w lesie, to bestialstwo - mówi weterynarz Tadeusz Morawski, były radny miejski. - Pies, kot i każde inne zwierzę to nie są przedmioty! One także czują ból, cierpią, rozpaczają po utracie domu. Do akcji włączą się także fundacje i organizacje społeczne zajmujące się bezdomnymi zwierzętami, które będą na swoich stronach internetowych umieszczać informacje o kampanii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany