Wcześniej agencja za „Łódź Pozdrawia” zdobyła już prestiżową KREATURĘ za kampanię billboardową oraz wyróżnienie w kategorii kampania zintegrowana. Łódzka firma konkurowała z wysokobudżetowymi kampaniami komercyjnymi i globalnym agencjami reklamowymi m. in. z VML Poland, Gong, K2, Lemon Sky, Havas, BBDO. Jest jedyną łódzką agencją, która została nagrodzona w tegorocznym konkursie.
„Golden Arrow” to Konkurs Marketingu Bezpośredniego – docenia skuteczność kampanii i jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży marketingowej. W tym roku do 10 edycji konkursu została zgłoszona rekordowa ilość prac – ponad 150. Kampania „Łódź pozdrawia” trwała od maja do października 2014. Pojawiły się m. in. hasła „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają Transatlantyk w Poznaniu”, „Weekendy z Łodzi pozdrawiają poniedziałki w Poznaniu” czy „Muzeum Sztuki MS2 z Łodzi pozdrawia Panoramę Racławicką”. Były także spoty w TV, kinach, w aplikacji na Facebooku i w prasie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?