Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kampania reklamowa Łodzi pod hasłem „Łódź pozdrawia”, zdobyła nagrodę główną!

(msm)
Kampania reklamowa Łodzi pod hasłem „Łódź pozdrawia”, zdobyła nagrodę główną w kategorii Open oraz wyróżnienie w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy w prestiżowym konkursie „Golden Arrow” . Autorem kampanii jest łódzka agencja MOSQI.TO.

Wcześniej agencja za „Łódź Pozdrawia” zdobyła już prestiżową KREATURĘ za kampanię billboardową oraz wyróżnienie w kategorii kampania zintegrowana. Łódzka firma konkurowała z wysokobudżetowymi kampaniami komercyjnymi i globalnym agencjami reklamowymi m. in. z VML Poland, Gong, K2, Lemon Sky, Havas, BBDO. Jest jedyną łódzką agencją, która została nagrodzona w tegorocznym konkursie.

„Golden Arrow” to Konkurs Marketingu Bezpośredniego – docenia skuteczność kampanii i jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży marketingowej. W tym roku do 10 edycji konkursu została zgłoszona rekordowa ilość prac – ponad 150. Kampania „Łódź pozdrawia” trwała od maja do października 2014. Pojawiły się m. in. hasła „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają Transatlantyk w Poznaniu”, „Weekendy z Łodzi pozdrawiają poniedziałki w Poznaniu” czy „Muzeum Sztuki MS2 z Łodzi pozdrawia Panoramę Racławicką”. Były także spoty w TV, kinach, w aplikacji na Facebooku i w prasie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany