Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jest nowy sponsor Widzewa. To firma CoBouw wesprze piłkarski zespół

Bartosz Kukuć
Bartosz Kukuć
Nowym sponsorem Widzewa została firma CoBouw.

Informację podano podczas konferencji prasowej przy Piłsudskiego.

CoBouw Polska jest polsko – holenderską spółką budowlaną, która od dwóch dekad zapewnia kompleksowe rozwiązania i usługi budowlane dedykowane indywidualnym potrzebom najbardziej wymagających Inwestorów.

Logo nowego sponsora będzie eksponowane na spodenkach meczowych piłkarzy pierwszego zespołu oraz na bandach LED podczas spotkań domowych Widzewa Łódź w ekstraklasie, a także w mediach społecznościowych Klubu. Ważnym elementem umowy będą świadczenia związane z polityką CSR sponsora oraz aktywizacją pracowników firmy.

- Jestem dumny, że dzięki pracy całego zespołu, udało się nawiązać współpracę z wiodącą firmą w swojej branży, której władze wiążą się z Widzewem na ponad 2 lata. To już kolejny partner, z którym podpisaliśmy umowę w dłuższej perspektywie. Dodatkowo mamy do czynienia z firmą, która podziela kulturę i wartości tworzone przez nas w Widzewie. To wyróżnienie i wzmocnienie naszej struktury sponsorskiej, pomimo trudnej sytuacji rynkowej - powiedział Michał Rydz.

- Byłem zaproszony na mecz Widzew – Raków. Atmosfera była niesamowita - pełny stadion, ogromne emocje, zaangażowanie 18 tysięcy kibiców, po prostu coś niesamowitego. Z moim synem byliśmy pod wielkim wrażeniem, dawno tak dobrze się nie bawiłem. Było widać, że kibice Widzewa identyfikują się z klubem, stoją za nim murem. To jest to, co zawsze mówię też swoim klientom - projektujemy i budujemy obiekty przemysłowe, mamy indywidualne podejście i jesteśmy z klientem od samego początku do samego końca inwestycji. Doradzamy i wspieramy go najlepiej jak potrafimy, tak samo jak kibice Widzewa kibicują swojemu klubowi. Też zwracamy dużą uwagę na detale, dążymy do perfekcji i to widać w obu zespołach. Tak, jak cały stadion Widzewa w trakcie meczu jest w czerwonych barwach, w naszej firmie wszystko jest na pomarańczowo - jest to kolor bardzo pozytywny, energetyczny i takie podejście widzimy też w Widzewie. Niedawno spotkałem się z zarządem Widzewa, mieliśmy bardzo miłe spotkanie, czuć było samą pozytywną energię. Widać było jak Zarząd jest oddany swojemu klubowi, widać było, że Widzew żyje, że ludzie stoją murem za klubem; strasznie nam się podoba to podejście, ta droga do sukcesu! My działamy w podobny sposób, także decyzja o tym, by zostać sponsorem oficjalnym była podjęta od ręki. Widzimy tyle podobieństw pomiędzy naszymi firmami, że chcemy identyfikować się z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Polsce. Mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie będziemy znów grać w Europie. Marzy mi się mecz przeciwko Ajaxowi Amsterdam w Lidze Mistrzów - powiedział Jos Amsing, prezes CoBouw.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany