Informację podano podczas konferencji prasowej przy Piłsudskiego.
CoBouw Polska jest polsko – holenderską spółką budowlaną, która od dwóch dekad zapewnia kompleksowe rozwiązania i usługi budowlane dedykowane indywidualnym potrzebom najbardziej wymagających Inwestorów.
Logo nowego sponsora będzie eksponowane na spodenkach meczowych piłkarzy pierwszego zespołu oraz na bandach LED podczas spotkań domowych Widzewa Łódź w ekstraklasie, a także w mediach społecznościowych Klubu. Ważnym elementem umowy będą świadczenia związane z polityką CSR sponsora oraz aktywizacją pracowników firmy.
- Jestem dumny, że dzięki pracy całego zespołu, udało się nawiązać współpracę z wiodącą firmą w swojej branży, której władze wiążą się z Widzewem na ponad 2 lata. To już kolejny partner, z którym podpisaliśmy umowę w dłuższej perspektywie. Dodatkowo mamy do czynienia z firmą, która podziela kulturę i wartości tworzone przez nas w Widzewie. To wyróżnienie i wzmocnienie naszej struktury sponsorskiej, pomimo trudnej sytuacji rynkowej - powiedział Michał Rydz.
- Byłem zaproszony na mecz Widzew – Raków. Atmosfera była niesamowita - pełny stadion, ogromne emocje, zaangażowanie 18 tysięcy kibiców, po prostu coś niesamowitego. Z moim synem byliśmy pod wielkim wrażeniem, dawno tak dobrze się nie bawiłem. Było widać, że kibice Widzewa identyfikują się z klubem, stoją za nim murem. To jest to, co zawsze mówię też swoim klientom - projektujemy i budujemy obiekty przemysłowe, mamy indywidualne podejście i jesteśmy z klientem od samego początku do samego końca inwestycji. Doradzamy i wspieramy go najlepiej jak potrafimy, tak samo jak kibice Widzewa kibicują swojemu klubowi. Też zwracamy dużą uwagę na detale, dążymy do perfekcji i to widać w obu zespołach. Tak, jak cały stadion Widzewa w trakcie meczu jest w czerwonych barwach, w naszej firmie wszystko jest na pomarańczowo - jest to kolor bardzo pozytywny, energetyczny i takie podejście widzimy też w Widzewie. Niedawno spotkałem się z zarządem Widzewa, mieliśmy bardzo miłe spotkanie, czuć było samą pozytywną energię. Widać było jak Zarząd jest oddany swojemu klubowi, widać było, że Widzew żyje, że ludzie stoją murem za klubem; strasznie nam się podoba to podejście, ta droga do sukcesu! My działamy w podobny sposób, także decyzja o tym, by zostać sponsorem oficjalnym była podjęta od ręki. Widzimy tyle podobieństw pomiędzy naszymi firmami, że chcemy identyfikować się z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Polsce. Mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie będziemy znów grać w Europie. Marzy mi się mecz przeciwko Ajaxowi Amsterdam w Lidze Mistrzów - powiedział Jos Amsing, prezes CoBouw.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?