Na kolejnych miejscach pod względem ważności czynników uwzględnianych przy zakupie samochodu Polacy wymieniają: markę samochodu, którą wskazywał co czwarty kierowca, wygląd pojazdu i jego stylistyka, które są istotne dla co piątej osoby, oraz wielkość auta (18% wskazań). Osoby kupujące samochód na rynku wtórnym zwracają dodatkowo uwagę na wiek (16%) oraz przebieg auta (12,5%).
Głównym źródłem informacji o samochodach dla kierowców jest Internet. To właśnie tam aż 63% Polaków szuka informacji o samochodach, zarówno w tematach związanych z ich kupnem, eksploatacją, jak i naprawą.
Drugim źródłem informacji są znajomi i rodzina (38%). Z pomocy bliskich chętniej korzystają kobiety - 45,5% i tylko 34% mężczyzn.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?