1) Zanim podejmiesz jakąś decyzję czy cokolwiek powiesz, zastanów się, czy to spodoba się twoim przełożonym.
2) Twoje zdanie i twoje poglądy są ważne jedynie w domu. W firmie mogą stać się przyczyną kłopotów.
3) Pamiętaj, że dobre pomysły mogą mieć tylko przełożeni.
4) Jakiekolwiek inicjatywy oddolne - nawet bardzo cenne - mogą być odbieranie jako niesubordynacja. Patrz pkt 3.
5) Nie unikaj imprez integracyjnych. Nie upijaj się na nich, ale też nie stroń zupełnie od alkoholu.
6) Śmiej się do rozpuku z dowcipów szefów.
7) Nikomu w firmie nie opowiadaj o swoich kłopotach czy słabościach.
8) Nie narzekaj na zarobki.
9) Pamiętaj, że w pracy nie masz kolegów. W krytycznej sytuacji nikt się za tobą nie wstawi.
10) Trzymaj porządek na biurku.
11) Po zakończeniu pracy zawsze wyłącz komputer i zgaś światło.
12) Nigdy nie wybiegaj z firmy równo z wybiciem godziny oznaczającej koniec pracy. Wyjdź kilka minut później.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Opozda podjęła decyzję w sprawie Vincenta. Królikowski nie ma tu nic do gadania
- Ostrzegamy: Daniel Martyniuk znowu "śpiewa". Ekspertka wysyła go na oddział
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas