Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak autobus z jednorożcem promował nasze miasto - podsumowanie kampanii "Mobilna Łódź"

(MJ)
Podsumowanie kampanii "Mobilna Łódź"
Podsumowanie kampanii "Mobilna Łódź" Łukasz Kasprzak
Urząd Miasta Łodzi podsumował kampanię "Mobilna Łódź". W jej ramach od 10 sierpnia przez trzy miesiące po Polsce jeździł interaktywny autobus z kolorowym jednorożcem. Mobilny punkt odwiedziło ponad 10 tysięcy osób w ponad 30 miastach.

Kampania informacyjno-promocyjna Miasta Łodzi Mobilna Łódź, przez ostatnie 3 miesiące odwiedzała polskie miasta poruszając się specjalnie do tego celu przystosowanym autokarem, który w miejscu ekspozycji zamieniał się w przestronną, klimatyzowaną przestrzeń dla odwiedzających. Jego nietypowa konstrukcja przyciągała uwagę, wyposażenie w multimedialne urządzenia zachęcało do samodzielnego wyszukiwania ciekawych informacji o Łodzi. Symbol Kampanii – Jednorożec – intrygował, dzięki czemu Kampania była widoczna szczególnie, że stacjonowała w uczęszczanych miejscach, na głównych placach miast i innych centralnych punktach.
Efekt Kampanii to 30 odwiedzonych miast i tysiące odwiedzających.
Od początku Kampanię odwiedziło ponad 10 000 osób, w tym ponad 1 000 osób wzięło udział w warsztatach dotyczących dobrych praktyk rekrutacyjnych prowadzonych przez oficjalnego partnera Kampanii, firmę Manpower.
W Kampanię zaangażowało się ponad 50 firm - łódzkich pracodawców, których przedstawiciele podróżowali wraz z Kampanią do wielu miast Polski i osobiście prezentowali ich mieszkańcom aktualne oferty pracy.
Aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców o określonym profilu, z wyprzedzeniem informowano o przyjeździe Kampanii szkoły średnie (licea, szkoły zawodowe, technika), szczególnie klasy przedmaturalne; uczelnie wyższe (biura karier); powiatowe urzędy pracy, organizacje koordynujące pracę dla młodych osób (np. ochotnicze hufce pracy), prasę lokalną oraz informacyjne portale internetowe. Ten ostatni rodzaj komunikacji był ważny, gdyż facebookowa strona Mobilnej Łodzi była głównym źródłem informacji o Kampanii i zawierała specjalnie tworzone wydarzenia ze szczegółami dotyczącymi każdego z przystanków na trasie.
Wszystko to sprawiło, że Mobilna Łódź podróżowała z bogatym i różnorodnym przekazem, przez co była zauważalna.

Główny przekaz kampanii: Miasto Łódź – miejsce przyjazne do życia i pracy
Informacje o kampanii: https://www.facebook.com/MobilnaLodz/
Instagram: https://www.instagram.com/mobilnalodz/
Daty kampanii: 10.08 2018 – 28.10.2018, 60 dni ekspozycji:
Odwiedzoneh miasta: Gdynia, Gdańsk, Końskie, Kalisz, Sieradz, Zduńska Wola, Kutno, Zgierz, Bełchatów, Częstochowa, Kielce, Ostrowiec Świętokrzyski, Starachowice, Warszawa, Białystok, Płock, Toruń, Bydgoszcz, Ozorków, Łęczyca, Poddębice, Łowicz, Brzeziny, Skierniewice, Koluszki, Pabianice, Radomsko, Piotrków Trybunalski, Tomaszów Mazowiecki, Łódź.
Odwiedzających ogółem: ponad 10.000 osób
Uczestników warsztatów rekrutacyjnych: ponad 1000
Nagród w quizie wiedzy o Łodzi: ponad 1 000
Prezentacje dla młodzieży: ponad 200
Firm zaangażowanych w kampanię: ponad 50
Obserwatorów na Facebooku: blisko 2000
Wykonawca kampanii: Alegria Activity Central Europe sp. z o.o.

Sinead O’Connor przeszła na islam. Teraz nazwa się Shuhada Davitt:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany