Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Imponujący wynik. Serial „M jak miłość" oglądało średnio 3,90 mln widzów

r-bo
21. sezon „M jak miłość" oglądało średnio 3,90 mln widzów.

Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku Serial zanotował wyraźny wzrost wpływów z reklam do 126,44 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 4,28 mln oglądających.W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość" straciło 710 tys. widzów.TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego.

Nie ma chyba w Polsce nikogo, kto nie wiedziałby kim są Mostowiakowie i nie obejrzałby ani jednego odcinka serialu "M jak miłość". Ta familijna telenowela już od dwudziestu lat bije rekordy popularności i przyciąga kolejne pokolenia widzów. A są i tacy, którzy losy najsłynniejszej familii  w polskiej telewizji śledzą od początku, czyli od 4 listopada 2000 roku, gdy TVP 2 wyemitowała na swojej antenie pierwszy odcinek serialu. Nikt się wtedy nie spodziewał, że serial będzie takim sukcesem. Rekordowa widownia liczyła nawet 10 milionów widzów. Zobaczmy jak zmieniali się bohaterowie.ZOBACZ ZDJĘCIA

Klan Mostowiaków od dwudziestu lat budzi emocje Polaków. Tak...

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany