Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Impact Festiwal świetnie rozreklamował Łódź. Będą kolejne edycje

(jed)
Podczas koncertów Aerosmith i Black Sabbath Atlas Arena była wypełniona po brzegi.
Podczas koncertów Aerosmith i Black Sabbath Atlas Arena była wypełniona po brzegi. Grzegorz Gałasiński
560 materiałów medialnych, 279 informacji na temat imprezy i 247 artykułów zawartych na 2 tysiącach stron internetowych i w tysiącu mediów nie tylko w Polsce – to liczby dotyczące czerwcowej edycji Impact Festival w Atlas Arenie.

– Te dane przekładają się na konkretne liczby, bo marka Łódź zyskała w ten sposób promocję nie tylko w Polsce wartą milion dwieście tysięcy złotych, podczas gdy nasz wkład wyniósł 260 tysięcy złotych – uważa Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji w UMŁ. – To była dobra reklama naszego miasta, która przełożyła się na wypełnione hotele i restauracje, a więc realne zyski.

IMPACT FESTIVAL. AEROSMITH W ATLAS ARENIE - ZOBACZ FILM

Impact Festival, który odbywał się w łódzkiej Atlas Arenie, przyciągnął 30 tysięcy widzów, głównie za sprawą wielkich gwiazd: Black Sabbath i Aerosmith. W związku z tym planowane są co najmniej dwie kolejne edycje tej imprezy w przyszłym roku i za dwa lata. Najbliższa ma mieć podobny zasięg, trwają negocjacje z artystami, którzy mieliby ewentualnie przyjechać do Łodzi.

– Za dwa lata planujemy imprezę na 100 tysięcy osób, z główną sceną na nowym stadionie – zapowiada Krzysztof Maciaszczyk, prezes Atlas Areny.

IMPACT FESTIVAL. BLACK SABBATH W ATLAS ARENIE - ZOBACZ FILM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany