– Te dane przekładają się na konkretne liczby, bo marka Łódź zyskała w ten sposób promocję nie tylko w Polsce wartą milion dwieście tysięcy złotych, podczas gdy nasz wkład wyniósł 260 tysięcy złotych – uważa Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji w UMŁ. – To była dobra reklama naszego miasta, która przełożyła się na wypełnione hotele i restauracje, a więc realne zyski.
IMPACT FESTIVAL. AEROSMITH W ATLAS ARENIE - ZOBACZ FILM
Impact Festival, który odbywał się w łódzkiej Atlas Arenie, przyciągnął 30 tysięcy widzów, głównie za sprawą wielkich gwiazd: Black Sabbath i Aerosmith. W związku z tym planowane są co najmniej dwie kolejne edycje tej imprezy w przyszłym roku i za dwa lata. Najbliższa ma mieć podobny zasięg, trwają negocjacje z artystami, którzy mieliby ewentualnie przyjechać do Łodzi.
– Za dwa lata planujemy imprezę na 100 tysięcy osób, z główną sceną na nowym stadionie – zapowiada Krzysztof Maciaszczyk, prezes Atlas Areny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?