4 z 6
Poprzednie
Następne
Ile kosztowały "reklamy" Polskiego Ładu na autobusach i śmieciarkach? Jest odpowiedź
W Urzędzie Miasta Łodzi zdecydowano jednak, że informacja o przyczynach podwyżek będzie przedmiotem kampanii reklamowej. Kontrowersyjnej, bo przecież nie bezpłatnej, poza tym kierowcy autobusów MPK skarżyli się na hejt ze strony pasażerów, bo treść rozumieli jednoznacznie: to MPK podnosi ceny, podczas gdy w rzeczywistości odpowiada za to Rada Miejska, a projekt uchwały zawsze w takich sytuacjach jest projektem prezydenta miasta. O koszty kampanii dopytywali na grudniowej sesji radni PiS, ale bezskutecznie. Jednak umowy Biura Promocji i Nowych Mediów UMŁ z MPK i MPO zostały upublicznione w trybie dostępu do informacji publicznej na wniosek grupy LDZ Zmotoryzowani Łodzianie.
CZYTAJ DALEJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>