Do IKEI zgłoszono siedem takich przypadków. Pęknięty pręt może odsłonić ostre krawędzie, stwarzając ryzyko zranienia.
Jak zapewnia szwedzka firma, dotychczas nie było żadnego sygnału o przypadku odniesienia ran na skutek pęknięcia wspomnianego elementu.
Akcja naprawcza obejmuje ramy łóżek KRITTER o numerach seryjnych (YYWW) od 1114 do 1322 oraz SNIGLAR o numerach od 1114 do 1318.
Klienci, którzy posiadają wadliwe egzemplarze powinni skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22 334 45 55. Firma zadeklarowała bezpłatne naprawy wadliwych produktów.
Ramy były sprzedawane w sklepach na terenie Polski, Belgii, Wielkiej Brytanii, Chin, Czech, Irlandii Izraela, Luksemburgu, Malezji, Holandii, Norwegi, Portugalii, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii i Turcji.
Ryzyko poparzenia
W czerwcu firma wycofała ze sprzedaży kubki LYDA. Powodem było ryzyko pęknięcia po nalaniu do nich gorącego płynu, narażając użytkownika na poparzenie. Do IKEI dotarło dwadzieścia zgłoszeń dotyczących pęknięcia kubka, w tym dziesięć przypadków poparzenia. Pękające kubki zostały sprzedane pomiędzy sierpniem 2012 roku a kwietniem 2013 roku.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę
- Prawda o tajemniczym związku Janiaka właśnie wyszła na jaw! Nikt tego nie wiedział