IKEA i Polsat łączą siły! Oglądaj nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”

Materiał informacyjny IKEA Retail Sp. z o.o.
Niewielka ilość czasu, trudne wybory i emocje – tak w skrócie można opisać urządzanie własnego mieszkania. Dodając do tego rywalizację, medialne doświadczenie Telewizji Polsat i genialne rozwiązania wnętrzarskie od IKEA, otrzymamy przepis na świetną rozrywkę dla całej rodziny. Włączcie „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” i przekonajcie się sami, że na nowe, funkcjonalne meble i dodatki nie trzeba wydawać fortuny, a kreatywnością da się podreperować wiele domowych mankamentów.

DESIGN DREAM. POJEDYNEK NA WNĘTRZA

Każdy dom jest inny. Różni się układem i metrażem, ale odzwierciedla nasze potrzeby, oczekiwania i indywidualny styl. Idea programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” doskonale wpisuje się w te różnorodności. W każdym odcinku uczestnicy mają 36 godzin na zaprojektowanie i aranżację przestrzeni dopasowanej do wymagań bohaterów programu. To właśnie do nich należy ostateczna decyzja, kto zwycięży dany odcinek, więc nie ma miejsca na żadne potknięcia. Efekt końcowy oceni również dwójka jurorów: ekspertka IKEA Anna Cybulska oraz uznany w Polsce oraz za granicą projektant i architekt Jakub Szczęsny. Oboje podejmą ciężkie decyzje o tym, czyje pomysły i rozwiązania były najlepsze.

Prowadzącą programu została pasjonatka projektowania wnętrz, ale przede wszystkim znakomita piosenkarka i kompozytorka Anna Wyszkoni. Zmagania uczestników możecie śledzić w każdą niedzielę o godz. 17:40 na antenie Telewizji Polsat.

IKEA PARTNEREM STRATEGICZNYM

W kwestii urządzania wnętrz trudno o lepszego partnera niż IKEA. Szwedzki producent angażując się w nowy projekt wyznaczył sobie konkretne cele, o czym mówi Agnieszka Horbaczewska, Marketing Communications Specialist IKEA Retail:

„Naszą wizją jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Chcemy inspirować i podpowiadać Polakom, jak lepiej dopasować przestrzeń do zmieniających się potrzeb. Wierzymy, że ten program pomoże widzom wprowadzić zmiany i pięknie aranżować ich własne domy, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy, a urządzanie wnętrz i bardziej zrównoważone życie stanie się ich pasją, tak jak stało się dla nas w IKEA.”

Ta swoista misja ma swoje podstawy w ostatnich badaniach IKEA z końca 2020r., których wyniki opublikowano w raporcie „Życie w domu”. Pandemia zmieniła sposób w jaki postrzegamy własne 4 kąty. To nasza oaza bezpieczeństwa, ale jednocześnie sypialnia, biuro i restauracja w jednym. Nie wszystkie wnętrza są na tyle wielozadaniowe, aby sprostać oczekiwaniom domowników. Przemyślane zmiany są więc konieczne.

„Lepszy dom przekłada się na lepsze życie” – mówi Anna Cybulska, jurorka programu.

„Wiele osób pragnie zmienić coś w swoich mieszkaniach, ale nie bardzo wie gdzie zacząć lub zwyczajnie brakuje im koncepcji. Jestem wielką orędowniczką sprytnych, często nisko budżetowych zmian oraz zrównoważonych rozwiązań i produktów, które są dopasowane do specyficznych wymagań i stylu konkretnych ludzi, mogąc im służyć przez wiele lat.”

WCIEL SIĘ W ROLĘ PROJEKTANTA I ODMIEŃ SWÓJ DOM NIE DO POZNANIA

Oglądając poczynania uczestników programu łatwo się rozmarzyć o pięknym i funkcjonalnym wnętrzu. Jeśli jakiś produkt szczególnie przypadł Wam do gustu możecie go znaleźć i zamówić na stronie IKEA. Bogatsi w nową wiedzę i pomysły możecie również samodzielnie zaprojektować na nowo własne wnętrza, dzięki szerokiej gamie planerów online od IKEA. Kuchnia, salon, pokój dla dziecka – każde z pomieszczeń zmieści znacznie więcej, niż może Wam się wydawać. Wszystko jest kwestią odpowiedniego projektu. Ambitniejsze plany i zmiany najlepiej skonsultować z doświadczonym ekspertem. Czekają oni na Was w salonach IKEA oraz online - umów spotkanie.

Przeglądając ofertę pamiętajcie o aktualnej akcji promocyjnej 50zł za każde wydane 500zł na meble IKEA i akcesoria, trwającej do 20.04.2021 r. lub do wyczerpania asortymentu. Aby z niej skorzystać, wystarczy dołączyć do IKEA Family. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.

________________________________________
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.

Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów IKEA IKEA i sześćdziesiąt Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi), które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 32 sklepy IKEA na 11 rynkach. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.

W roku finansowym 2020 ponad 25 mln osób odwiedziło polskie sklepy IKEA, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 154 mln wizyt.*Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza 378 sklepami w 31 krajach. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada.