Glovo ogłasza nowy konkurs, bo chce wspierać łódzką gastronomię

Materiał informacyjny Glovo
Glovo chce promować i zwiększać konkurencyjność małych i średnich, lokalnych restauracji, które stanowią ponad 90% spośród 10 000 partnerów aplikacji w Polsce. Dla prawie połowy z nich Glovo jest pierwszym doświadczeniem w sprzedaży online. Nowy konkurs „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” prowadzony w mediach społecznościowych, w którym uczestnicy mogą wygrać m.in. iPhone 14, ma pomóc w promocji lokalnych knajp.

Wielu właścicieli małych restauracji nie posiada niezbędnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego lub nie posiada wystarczająco dużo czasu na aktywności w social media. Dlatego Glovo, oprócz standardowych działań, ogłosiło konkurs w mediach społecznościowych, który ma pomóc w budowaniu rozpoznawalności poznańskich restauracji. By wziąć w nim udział, uczestnicy mają odpowiedzieć na pytanie „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo”? i umieścić ją pod postem konkursowym na Instagramie Glovo_pl, wskazując i oznaczając ulubioną, lokalną restaurację. Kampanię promują także znani influencerzy, którzy w swoich postach opowiadają o zasadach i idei konkursu oraz przedstawiają ulubione, lokalne restauracje - dodatkowo zwiększając zasięg i promocję partnerów Glovo. W ramach kampanii na profilu Glovo pojawiają się także liczne video promujące lokalne restauracje z różnych miast w Polsce.

Ponad 9000 naszych partnerów w Polsce to małe i średnie restauracje, które mają wyjątkową ofertę gastronomiczną. Zamówienia online mogą stanowić dla nich nawet 40% dodatkowego przychodu, Natomiast równie istotna jest promocja lokalnych przedsiębiorstw i wsparcie w pozyskiwaniu nowych użytkowników zainteresowanych lokalną restauracją. Zwiększenie widoczności partnera wewnątrz aplikacji to jeden z mechanizmów, który stosujemy, jednak tym razem zdecydowaliśmy się na konkurs w mediach społecznościowych, aby dodatkowo wesprzeć lokalne restauracje - komentuje Robert Tarnowski, PR Manager w Glovo.

W Mac&Chill tworzymy autorskie makarony i prawdopodobnie jesteśmy pierwszą w Polsce restauracją, która dodaje do nich CBD. Dzięki temu nasze makarony są zdrowsze, ponieważ wspomniane CBD zawiera m.in. szereg aminokwasów i kwasy tłuszczowe OMEGA-3, a także obniża ciśnienie krwi i reguluje trawienie. Przed otwarciem Mac&Chill przez wiele lat pracowałyśmy w gastronomii, Agnieszka wniosła dodatkowo swoje doświadczenie z Londynu związane z Superfood, a CBD należy właśnie do tej kategorii. Dostawy online bardzo pomagają promować naszą autorską ofertę. Wierzymy, że to przyszłość gastronomii, bo ten sposób docierania z ofertą pozwala pozyskiwać nowych klientów. Istotne jest także to, że użytkownicy aplikacji, którzy zamawiają nasze makarony online, systematycznie odwiedzają naszą restaurację – mówią o współpracy z Glovo Agnieszka i Julita, właścicielki Mac&Chill z Łodzi.

Szczegóły konkursu
Zasady konkursu są proste: należy odpowiedzieć na pytanie „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?”, a odpowiedź zamieścić na instagramowym profilu Glovo_pl, wskazując i oznaczając jednocześnie ulubioną, lokalną restaurację. Zwyciężą najciekawsze historie, których wyboru dokona kapituła konkursowa w dniu 6 grudnia. Autorzy najciekawszych odpowiedzi mogą liczyć na cenne nagrody: najnowsze iPhone’y 14 i vouchery uprawniające do rabatowych zamówień poprzez aplikację Glovo. Korzyści z konkursu nie ominą także poznańskich restauratorów. Dzięki niemu większa liczba mieszkańców miasta pozna ofertę popularnych lokali, co przełoży się na zwiększenie obrotów i zagwarantuje im trwałą popularność wśród stałych i nowych klientów.

Kampanii towarzyszy wsparcie znanych influencerów, którzy w swoich postach opowiedzą o zasadach i idei konkursu. Udział influencerów, którzy znani są z publikowania treści popularyzujących aktywny styl życia, zapewni idei Glovo szerokie dotarcie do publiczności. Konkurs spotkał się z ciepłym przyjęciem w świecie poznańskiej gastronomii; właściciele lokali widzą w nim szansę na popularyzację własnej oferty.

Konkurs „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” to już kolejna inicjatywa wspierająca gastronomów zorganizowana przez Glovo. Niedawno zakończyła się akcja „Wspieramy lokalsów” promująca ok. 300 małych restauracji z 13 miast Polski. Celem było zwiększenie liczby zamówień, a tym samym polepszenie kondycji firm, z których duża część zatrudnia mniej, niż pięć osób. Wspomniane placówki znalazły się w dedykowanym bąblu w aplikacji: “Wspieramy lokalsów” lub “Lokalne knajpy”. Klienci Glovo w trakcie trwania kampanii mieli możliwość skorzystania z darmowej dostawy oraz promocji 30% na zamówienie. Podobna inicjatywa miała miejsce w wielu innych krajach. Dzięki niej ponad 4 tys. restauracji zwiększyło liczbę zamówień średnio o 230%. Po zakończeniu akcji liczba zamówień utrzymywała się na zdecydowanie wyższym poziomie, niż przed jej rozpoczęciem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany
Dodaj ogłoszenie