4/13 Zamknij

Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Poprzednie Następne

Zdecydowanym liderem była Biedronka z 64-stronicowym cennikiem promowanych produktów. Niestety jej wadą była pewna nierzetelność i informacji. Na pierwszej stronie podano bowiem, ze oferta obowiązuje od 1 do 6 marca... i drobniejszym drukiem dopisano, że oferta ważna według dat podanych przy produktach. Wpatrując się w konkretne ceny można było wypatrzyć, ale tylko mając dobry wzrok, że mandarynki były tańsze o 37 procent ale tylko do 3 marca. W tym samym terminie kończyła się promocja na pomarańcze, pomidory śliwkowe, różowe winogrona. Denerwująca była także informacja przy licznych produktach, np. pieczywie., gdzie ceny w promocji, przy kupnie kilku sztuk, były wydrukowane wielkimi cyframi, a ceny regulowane wielokrotnie mniejsze i na nieczytelnym tle.

Najbardziej nas zaskoczyła gazetka hipermarketu Auchan, która liczyła zaledwie 32 strony z czego tylko pięć dotyczyło artykułów spożywczych, a hitem cenowym była jedynie tuszka z kurczaka po 3,99 zł/kg. Promocja na nią kończyła się jednak w środę, a czym sklep będzie kusił w następne dni... nie wiadomo. Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy