Marcin Tarociński, dyrektor Działu PR i Komunikacji, Widzew Łódź: - Widzew tradycyjnie bierze udział w tego rodzaju akcjach. Nasz stadion jest tłumnie odwiedzany nie tylko podczas ligowych meczów. Praktycznie od jego powstania organizujemy liczne wycieczki po stadionie. Podczas tych wycieczek można poznać historię Widzewa, zobaczyć, jak funkcjonuje klub i jak wygląda stadion od wewnątrz. Będzie też okazja spotkać się z piłkarzami i trenerami, którzy będą już po obozie.
Mariusz Przybyła, marketing manager, ŁKS Commercon: - Jak zawsze jesteśmy otwarci na różnego rodzaju akcje i zajęcia z dziećmi. Będzie to wspaniała okazja, żeby przybliżyć młodzieży postać patrona nowej hali - Józefa "Ziuny" Żylińskiego, legendy łódzkiej koszykówki. Oczywiście nie zabraknie spotkania z naszą drużyną, wicemistrzem Polski. Będzie można zobaczyć trening siatkarek ŁKS Commercon.