Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Energomaty znów zawiodły

(pat)
Dwa energomaty (urządzenia, w których posiadacze tzw. liczników przedpłatowych płacą za energię elektryczną), stojące w przedsionku biura obsługi klienta Polskiej Grupy Energetycznej przy al. Kościuszki 123, zawiodły po raz kolejny. Odczuł to na własnej skórze nasz Czytelnik i inni łodzianie, którzy chcieli kupić prąd w weekend, a nie mogli.

– Zabrakło mi go w niedzielę po południu – opowiada pan Artur, który zadzwonił wczoraj do naszej redakcji. – Myślałem, że podjadę do energomatu i będzie po problemie. Okazało się jednak, że żaden z nich nie działał. W tej sytuacji nie pozostało mi nic innego, jak czekać do poniedziałku, bo w biurze obsługi klienta i przez infolinię można kupić prąd tylko w dni robocze i to w określonych godzinach.

Kiedy energomaty znów zaczną działać, nie wiadomo. Pojawiła się na nich tylko kartka z lakoniczną informacją, że „z powodu uszkodzeń mechanicznych będą nieczynne”. Równocześnie PGE sugeruje: „W celu uniknięcia przerwy w dostawie energii elektrycznej z powodu braku możliwości zakupu w energomacie prosimy o zaopatrzenie się w rezerwową porcję wykupionej energii”.

– Pomysł z energomatami był dobry, sam zacząłem z nich korzystać jakieś pięć – sześć lat temu. Szkoda tylko, że ich działanie to porażka – dodaje pan Artur. – Zresztą nie wiadomo, czy kupowanie energii w ten sposób będzie w Łodzi w ogóle możliwe, bo w biurze usłyszałem, że istnieje prawdopodobieństwo, iż zostaną zlikwidowane.

W łódzkim oddziale PGE nie było wczoraj nikogo, kto mógłby potwierdzić bądź zdementować tę informację.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany