ZINA to marka znana w świecie polskiej piłki nożnej. Firma od 2013 roku ubiera polskich sędziów piłkarskich. Teraz współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej została rozszerzona o porozumienie, zgodnie z którym Sponsor zaopatrzy wszystkie kluby Ekstraligi w komplety oficjalnych piłek.
- Piłka nożna kobiet pozostaje jednym ze strategicznych projektów Polskiego Związku Piłki Nożnej. Po zeszłorocznej umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą rozgrywek, to kolejne porozumienie na drodze profesjonalizacji, budowania wartości i popularyzacji marki Ekstraligi kobiet. Wierzymy, że coraz lepiej opakowane rozgrywki będą przyciągać przed telewizory i na stadiony szersze grona odbiorców. Regularna obecność na antenach telewizyjnych to także wzrost zainteresowania ze strony potencjalnych partnerów rozgrywek, stąd umowa z naszym partnerem, spółką Zina, producentem oficjalnej piłki rozgrywek, która zadebiutuje w Ekstralidze w pierwszej kolejce rundy wiosennej bieżącego sezonu - mówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
- Jestem bardzo szczęśliwy, że od tego sezonu wszystkie zawodniczki Ekstraligi będą używały naszego najwyższego modelu piłki - Sierra Pro 2.0 wyprodukowanej w technologii wyznaczającej standardy we współczesnym futbolu. Nasze piłki zawsze cieszyły się niesłabnącą renomą, dlatego tym bardziej cieszy fakt obecności tych piłek na boiskach najwyższej klasy rozgrywkowej kobiet - kontynuuje Sawicki.
- Wysoka jakość piłek ZINA znajduje dzisiaj swoje potwierdzenie we właśnie rozpoczynającej się współpracy z Polski Związek Piłki Nożnej. Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas PZPN, tym samym zacieśniamy nasze relacje w celu podnoszenia poziomu sportowego w polskiej piłce kobiecej. Współpraca z Ekstraligą otwiera również nowy rozdział w naszej firmie, w której większą uwagę zaczniemy przywiązywać do oferty kierowanej właśnie dla kobiet - powiedział Leszek Cieślak, współwłaściciel PPH OPTIM, będącego właścicielem marki Zina.
W ramach współpracy, poza dostawą piłek, marka ZINA będzie eksponowana podczas meczów telewizyjnych na bandach LED/wideo lub statycznych oraz w ramach mediów społecznościowych dotyczących rozgrywek.
Przed rozpoczęciem rundy wiosennej sezonu 2020/21 każdy klub Ekstraligi otrzyma po 20 oficjalnych piłek. Zgodnie z umową takie dostawy będą również realizowane do wszystkich klubów Ekstraligi przed rozpoczęciem każdego z trzech kolejnych sezonów współpracy objętej umową. W przypadku, gdy zapotrzebowanie danego klubu będzie większe – umowa gwarantuje klubom możliwość zakupu dodatkowych oficjalnych piłek ze zniżką 48% od ceny katalogowej.
Po umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą meczów, niniejsze porozumienie jest kolejnym ważnym krokiem na drodze budowania jednolitego, rozpoznawalnego wizerunku i rozwoju marki Ekstraligi.
Źródło: Nasza Sierra PRO 2.0 oficjalną piłką Ekstraligi Kobiet
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]