– Jakie najczęściej prośby ponadstandardowe mają klienci biur podróży?
– Nie tylko pytają, czy w okresie ich urlopu w danym miejscu będzie ciepło i słonecznie, ale niektórzy oczekują niemal cudu. Bo jak inaczej nazwać prośbę o gwarancję, że pogoda w czasie ich urlopu będzie perfekcyjna? Wśród pracowników biur podróży niemal legendarne są historie o „prośbach” dotyczących koloru piasku na plaży, tego czy ma być piaszczysta, kamienista, a jeśli tak, to jakiej wielkości mają być kamyki. Niektórzy klienci chcą mieć w pokoju hotelowym telewizor określonej marki lub o określonej liczbie cali. Zdarzają się prośby o hotel, w którym na pewno nie będzie owadów.
– Czy to prawda, że klienci kupując ofertę wakacyjną proszą niekiedy o zakwaterowanie w miejscu, w którym na pewno nie będzie naszych rodaków?
– Zdarzają się takie prośby. Niekiedy są to wymagania przekraczające nasze kompetencje czy możliwości. Czasami klient oczekuje, że dostanie gwarancję, że jego samolot odleci lub wyląduje o określonej wcześniej godzinie, nie będzie też międzylądowań.
– Ponoć niektórzy klienci płci męskiej jeszcze przed wylotem proszą, aby w pokoju hotelowym w kurorcie czekał na nich szampan, truskawki i kwiaty dla ukochanej...
– Takie rzeczy załatwia się od ręki. Chciałabym jednak podkreślić, że większość klientów planujących wakacyjne wyjazdy ma standardowe oczekiwania.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?