18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Dyskutowali o trasie Konstytucyjna

(gb)
Na konsultacjach omawiano najnowsze warianty przebiegu trasy.
Na konsultacjach omawiano najnowsze warianty przebiegu trasy. Paweł Łacheta
Ponad 100 osób zgromadziło się w środę w dużej sali obrad urzędu miasta, by podyskutować o przebiegu trasy Konstytucyjna. Choć w sobotę organizowano podobne spotkanie, to nadal wielu mieszkańców nie wie, po co tak właściwie ta trasa ma powstać.

Na spotkaniu przedstawiciele Stowarzyszenia Racjonalna Konstytucyjna omawiali najnowszy wariant przebiegu drogi, który na swojej stronie internetowej przedstawił w poniedziałek Zarząd Dróg i Transportu.

Na konsultacjach omawiano najnowsze warianty przebiegu trasy.

- Od poprzednich różni się nieznacznie - mówił jeden z przedstawicieli stowarzyszenia. - Więcej skrzyżowań (14, a nie 11 w tym trzy estakady) oraz stworzenie wykopu rozdzielającego parki im. Baden Powella oraz 3 Maja, w którym przebiegałaby trasa. Nad nią przechodziłyby kładki.

Mieszkańcy terenów przez które przebiegać ma trasa nie chcą jej budowy. Twierdzą, że magistra nie przeprowadził prawidłowych konsultacji społecznych.
12,5 km droga łączyłaby ul. Strykowską z nowo wybudowaną ul. Górną. Byłaby to czteropasmowa trasa, której przebieg w znacznej części sąsiadowałby z przebiegiem ul. Kopcińskiego i al. Śmigłego-Rydza.

Wideo

Komentarze 18

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kgb
Chcesz połaczyć zadupie z zadupiem (swoją drogą słusznie). Nie mienia to faktu ze Konstytucyjna jest potrzebna w zakładanym wariancie bo to ma byc droga dla łodziaków a nie cwaniaków co kupili tanio mieszkania i ziemie.

Chcecie podłozyc drogę innym ktorzy celowo zapłacili więcej? Zlodziejskie komusze podrygi.
j
jajajajaja
Dlaczego nie napiszecie jak było?że nikt z władz się nie pojawił, że mieszkańcy byli świetnie przygotowani, że musieliśmy mówić do kartki papieru i zadawać pytania, które radni zapisywali i dopiero później dostanie je prezydent, że spotkanie przeciągnęło się do 2 godzin, bo tyle było spraw, że radni sld świetnie to poprowadzili, ze przyszło tyle osób, że niektórzy stali? Piszcie prawde!!!!!!!!!!!!!
j
jula
Uważam że należy wykorzystać ul Puszkina, ulica jest 3 pasmowa i jest na niej mały ruch (nie jest w pełni wykorzystana), a od Przybyszewskiego do Dąbrowskiego aż świeci pustkami. Mieszkańcy Widzewa Wschodu (od 25lat tu mieszkam) oraz Janowa i Olechowa nie mają dobrego połączenia z ul Strykowską. Mało kto potrafi kluczyć przez Mileszki lub Czechosłowacką/Lawinową dalej Pomorską/Brzezińską. Większość jedzie do centrum ulicą Piłsudskiego aby skręcić w Kopcińskiego, dlatego tam ostatnio są takie wielkie korki. Wydłużenie ulicy Puszkina to świetne i BARDZO potrzebne rozwiązanie. Widzewiacy wreszcie mogli by się dostać na Stoki, Bałuty i północne autostrady oraz do ul. Rzgowskiej omijając centrum miasta.
k
kubekate
Autostrada będzie właśnie dla ruchu tranzytowego,a trasa Konstytucyjna jak najbardziej dla lokalnego i to nie tego który będzie poruszał sie ulicą Piłsudskiego-Kopcińskiego. 100% poparcia dla Konstytucyjnej. Jestem mieszkańcem Dąbrowy i na pewno jadąc na północ lub południe Łodzi wybiorę tę trasę niż autostradę lub Piłsudskiego-Kopcińskiego którą porusza się ruch wewnętrzny miasta.Pamiętać trzeba że żyjemy w mieście i większa przepustowość ruchu zapewni lepszą ochronę środowiska (mniej hałasu,spalin,tłoku).
s
styks
DO BEZ(RADNYCH) - WYDAĆ TĄ KASĘ NA REMONT KAMIENIC I ULIC W CENTRUM, NA REMONT CHODNIKÓW, NA MAŁĄ INFRASTRUKTURĘ, NA ZACHĘCENIE MŁODYCH DO ZOSTANIA TAM, NA NASADZENIA, DBANIE O ZIELEŃ, TRAWNIKI. Dość bezsensownych tras. Wyremontujcie co jest, potem bierzcie się za nowe.
D
Dąbrowa
Niestety na całym świecie są drogi i budynki mieszkalne przy nich. Cywilizacji nie da się zatrzymać . Miasto musi się rozwijać i musi mieć rozbudowane drogi ! Przez wiele lat w Łodzi nic nie budowano najwyższy czas dogonić inne miasta.
s
sdfd
Przedłużyć Puszkina na północ!!! To powinien byc priorytet! Ale to chyba za krótki odcinek i za mało można nakraść.
Ł
Łodzianin
niech się Mieszkaniec przyzwyczaja do życia w spalinach , smrodzie i hałasie , będziesz żył średnio 35 lat i...do piachu , ładna perspektywa, a "decydenci " mieszkaja w rezydencjach po 400 m2 , za miastem a "hołota " niech zdycha w mieście
d
do Toko
tak z ciekawości.. ruch lokalny byś chciał puszczać tą autostradą dwa kilometry dalej ?
To nie jest tak że ciągiem strykowska-śmigłego wali tylko tranzyt. bo to w dużej mierze ruch lokalny. Na Włókniarzy tak samo nie tylko ciężarówki robią tłok. Autostrada będzie, prędzej czy później -nie wiadomo. To z pewnością odciąży wspomniane przeze mnie trasy z północy na południe, natomiast trzeba brać poprawkę na to że aut jest coraz więcej. i prędzej czy później ruch na nich będzie miał takie samo natężenie jak bez autostrady.
p
pepe000
Panie Mieszkaniec! Bardzo Pana proszę o ujawnienie prawdziwego miejsca zamieszkania. Jednocześnie proszę o wzięcie pod uwagę, że 1/10 tej kwoty można usprawnić ruch i nie niszczyć życia 20 tyś Łodzian oraz terenów zielonych. Ekonomia i standard życia czy dać zarobić politykom: im droższy i MIŚ tym lepiej dla nas, koledzy się obłowią!
M
Mieszkanka
Pytanie zasadnicze- na jakiej podstawie Mieszkaniec i inni, którzy twierdzą, że trasa Konstytucyjna rozładuje korki, podniesie jakość życia w miescie, usprawni przejazd przez Łódź, opierają powyższe stwierdzenia, skoro nie ma Studium Transportowego??? Skąd ta pewność? Plany Konstytucyjnej powstały dawno temu, kiedy nie planowano autostrady. To jest fakt, faktem jest także to, że za pieniądze, które pochłonie ta inwestycja można wyremontować większość ulic w Łodzi, zbudować estakady w najbardziej newralgicznych punktach i to usprawni bardzo komunikację w całej Łodzi, bez potrzeby niszczenia terenów zielonych, zatruwaniu wielu osobom życia, a tranzyt pojedzie płatnym odcinkiem A1, inaczej tranzyt pojedzie Konstytucyjną, kto wybierze dłuższy płatny odcinek autostrady jeśli może wybrać krótszą trasę Konstytucyjna i nie płacić? Oj podejrzany ten upór przy trasie Konstytucyjna za ponad miliard......
m
marianek
dyskutowali o twoich starych
T
TOKO do Mieszkaniec
Do kajdanów też można się przyzwyczaić ,do krat sie można przyzwyczić
Człowieku tu chodzi o logikę dwa kilometry na wschód będzie biegła autostrada ,więc po jasną budować trasę w miescie
Trzecia tarasa z południa na północ i to w niewielkiej odległości od ,,Rydza''
Wschodnia strona bedzie miała autostrade i to odciąży ruch w miescie
ł
łodzianin
Plany budowy odłożyć na 5 lat w chwili obecnej dokonać naprawy obecnych ulic
M
Mieszkaniec 2
Ciekawe jak długo grupa niezadowolonych będzie biła pianę. Mieszkam w okolicy projektowanej trasy /Dąbrowa/ i nie widzę specjalnych problemów z przebiegiem trasy.
Po jednej stronie ogródki działkowe, po przeciwnej kilka bloków. Co mają powiedzieć
mieszkający przy AL.Piłsudskiego, Rydza Śmigłego, Dąbrowskiego itp. Trasa pozwoli wyprowadzić przynajmniej 50% ruchu z tych ulic. Popieram projekt i proponuję zamknąć
dyskusję. A niezadowoleni z SLD, PIS itp. niech się zajmą innymi sprawami, to im nie przyniesie głosów. Pozdrawiam zadowolonych i tych drugich też.
Dodaj ogłoszenie