„Do czego ta matma?” to nowa inicjatywa, podjęta przez przedsiębiorstwa z branży IT i łódzkie uczelni należące do ICT Polska Centralna Klaster. Cykl klipów, zainaugurowany w lipcu 2021, będzie poświęcony praktycznej stronie matematyki, pokazując ją na przykładach projektów i rozwiązań stosowanych w łódzkich firmach IT.
Pierwszy klip z cyklu powstał we współpracy Politechniki Łódzkiej i firmy Harman, lidera w dziedzinie technologii samochodowej oraz innowacyjnych rozwiązań audio, będącej właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon.
„Do czego ta matma?” to nowa inicjatywa, podjęta przez przedsiębiorstwa z branży IT i łódzkie uczelni należące do ICT Polska Centralna Klaster. Cykl klipów, zainaugurowany w lipcu 2021, będzie poświęcony praktycznej stronie matematyki, pokazując ją na przykładach projektów i rozwiązań stosowanych w łódzkich firmach IT.
Pierwszy klip z cyklu powstał we współpracy Politechniki Łódzkiej i firmy Harman, lidera w dziedzinie technologii samochodowej oraz innowacyjnych rozwiązań audio, będącej właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon.
„Do czego ta matma?” to nowa inicjatywa, podjęta przez przedsiębiorstwa z branży IT i łódzkie uczelni należące do ICT Polska Centralna Klaster. Cykl klipów, zainaugurowany w lipcu 2021, będzie poświęcony praktycznej stronie matematyki, pokazując ją na przykładach projektów i rozwiązań stosowanych w łódzkich firmach IT.
Pierwszy klip z cyklu powstał we współpracy Politechniki Łódzkiej i firmy Harman, lidera w dziedzinie technologii samochodowej oraz innowacyjnych rozwiązań audio, będącej właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon.
„Do czego ta matma?” to nowa inicjatywa, podjęta przez przedsiębiorstwa z branży IT i łódzkie uczelni należące do ICT Polska Centralna Klaster. Cykl klipów, zainaugurowany w lipcu 2021, będzie poświęcony praktycznej stronie matematyki, pokazując ją na przykładach projektów i rozwiązań stosowanych w łódzkich firmach IT.
Pierwszy klip z cyklu powstał we współpracy Politechniki Łódzkiej i firmy Harman, lidera w dziedzinie technologii samochodowej oraz innowacyjnych rozwiązań audio, będącej właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon.