Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czy Sukcesja już zdążyła odnaleźć się na łódzkim rynku? [WYWIAD]

Rozmawiała: Magdalena Jach
Krystyna Lewenfisz-Kulesza, dyrektor marketingu Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi.
Krystyna Lewenfisz-Kulesza, dyrektor marketingu Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. Łukasz Kasprzak
Rozmawiamy z Krystyną Lewenfisz-Kuleszą, dyrektorem marketingu Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi.

Centrum działa od września 2015. To zaledwie nieco ponad siedem miesięcy. Z nowym miejscem jest trochę jak z dzieckiem. Najpierw się rodzi, a potem musi przejść różne etapy przystosowania, rozwoju, odchorować swoje... Tak też było z Sukcesją, ale cieszę się, że z problemami na starcie i po drodze dajemy sobie radę. To oczywiste, że obiekt musi - jak każda inna galeria handlowa - wpisać się swoją działalnością w życie miasta, w którym już funkcjonują inne centra. Musi zbudować swoją tożsamość, markę, która stanie się rozpoznawalna. A to wymaga czasu.

Czym Sukcesja się wyróżnia?

Niezwykłą architekturą i sklepami, których nie ma nigdzie indziej. Mamy tu jedno z najpiękniejszych kin w Polsce. Aby je obejrzeć, przyjeżdżają inwestorzy z innych miast. Działa też najnowocześniejsza kręgielnia oraz świetny klub fitness. To z założenia centrum handlowo-rozrywkowe. I ta szeroko pojęta rozrywka, kultura jest u nas dostępna dla każdego. Wystawy, koncerty, warsztaty z Łódzkim Domem Kultury dla najmłodszych - wszystko proponujemy bezpłatnie. Gościliśmy już lubianych stand-upowców, finalistów The Voice of Poland, wokalistów m.in.: Dawida Kwiatkowskiego, Kasię Cerekwicką, jutro będzie u nas Izabela Trojanowska. Staramy się, aby każdy znalazł coś dla siebie. Uważam, że skoro ludzie spędzają czas nie w galeriach sztuki czy teatrach, a w galeriach handlowych, należy im tę sztukę, kulturę tutaj sprowadzić. Sklepy są wszędzie, marki się powtarzają, a my chcemy dać łodzianom coś więcej. Ponadto zapraszamy na bezpłatne badania czy co środę - akcje oddawania krwi.

Kto odwiedza Sukcesję?

Wpada tu wielu studentów. Naturalnie jesteśmy wpisani w przestrzeń ich uczelni. Odwiedzają kultową kawiarnię, ale też restauracje, robią zakupy. Coraz więcej osób staje się klientami sklepów unikatowych marek, które znajdą tylko tutaj. Przed nami też kilka nowych otwarć.

Tłumów tu zwykle nie widać...

To też nasz atut. Korytarze galerii są szerokie, przestronne, gmach ogromny. Tu tłoku się nie odczuwa. Stale wzbogacamy ofertę handlową, otwieramy nowe sklepy, co z pewnością przekłada się na wzrost „odwiedzalności”. Mamy w zanadrzu przestrzenie, które pozwalają nam na realizacje ciekawych pomysłów.

A tymczasem poustawialiście samochody!

To na loterię, która dziś startuje. Czeka aż pięć samochodów osobowych Kia, tablety, smartfony, kamery i szereg innych nagród przekazanych przez naszych najemców. Pierwsze losowanie auta Kia Picanto już w najbliższą niedzielę o godz. 16. na poziomie -1, a kolejne - co tydzień aż do wielkiego finału 19 czerwca. Wtedy wylosujemy nagrodę główną - Kia Sportage z kartą paliwową wartości 6 tysięcy złotych i bagażnikiem pełnym zakupów!

Co zrobić, by wygrać?

Wystarczy zgłosić się z paragonami za zakupy o wartości 50 złotych, zrobione w sklepach Sukcesji do jednego z czterech punktów promocyjnych. Tam hostessy wręczą kupony do wypełnienia i wrzucenia do urny. Wezmą one udział w losowaniu nagród. Ale to nie wszystko. Otrzymaną od hostessy kartę z kodem kreskowym wkłada się do losomatu i otrzymuje od razu np. kupony rabatowe czy vouchery na zakupy.

Jakie niespodzianki jeszcze szykujecie?

Będziemy świętować Tydzień Dziecka - już od 28 maja aż do 5 czerwca. 4 czerwca oddamy dzieciom Sukcesję we władanie - każdy będzie mógł spróbować stanąć za ladą, pracować w perfumerii czy zasiąść w fotelu dyrektora. Będą też loty balonem - z poziomu -1 aż do świetlika i mnóstwo innych atrakcji. Niedługo też otworzymy dach. Powstanie tam letnia strefa relaksu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany