W specjalnie rozstawionym namiocie na rynku Manufaktury były dwa fotele fryzjerskie. W ramach akcji promocyjnej, jednej z brytyjskich marek kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów, można było poprosić o bezpłatne wykonanie fryzury, wyłączając farbowanie, strzyżenie i i wszelkie zabiegi wykonywane na mokro.
- Panie, i to bez względu na wiek, proszą najczęściej o loki lub fale - mówi Katarzyna Gajda, stylistka mobilnego zespołu. - Tylko nieliczne wybierają upięcia. Ewidentnie stawiają więc na naturalność.
Goście salonu fryzjerskiego pod chmurką przyglądali się chętnie z bliska przygotowywaniu fryzur.
- Zaletą takiego salonu na świeżym powietrzu jest to, że nie kumulują się w nich zapachy kosmetyków używanych przez fryzjerów - mówi Katarzyna Niezgoda, jedna z klientek. - W tradycyjnych salonach można się niekiedy od nich udusić.
Z mobilnego salonu będzie można skorzystać także w niedzielę w godz. 10-21.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"