MKTG SR - pasek na kartach artykułów

CCC i Half Price najemcami Nowej Sukcesji w Łodzi. Niemal cała powierzchnia centrum przy al. Politechniki jest już wynajęta

Matylda Witkowska
W budynku Sukcesji trwa remont i przygotowania do otwarcia centrum handlowo-usługowo-rozrywkowego w nowej odsłonie
W budynku Sukcesji trwa remont i przygotowania do otwarcia centrum handlowo-usługowo-rozrywkowego w nowej odsłonie Krzysztof Szymczak
Sieci sklepów CCC i Half Price to kolejni najemcy przyszłej Nowej Sukcesji. Większość powierzchni centrum handlowo-usługowo-rozrywkowego przy al. Politechniki 1 w Łodzi jest już wynajęta. Otwarcie ma nastąpić jeszcze w tym roku.

Kolejni najemcy Nowej Sukcesji. CCC i Half Price otworzą się przy al. Politechniki w Łodzi

Do listy najemców przygotowywanej do otwarcia Nowej Sukcesji przy al. Politechniki 1 w Łodzi dołączyły ostatnio sieci CCC i Half Price. Marka CCC to sieć salonów z obuwiem i akcesoriami plasujących się w przystępnej półce cenowej, a Half Price to należąca również do tej samej grupy sieć sprzedająca odzież, obuwie, akcesoria, artykuły wyposażenia domów i kosmetyki w cenach outletowych.

W sumie w Nowej Sukcesji będzie około setki różnych sklepów i punktów usługowych, wśród nich pierwsza w Łodzi drogeria popularnej niemieckiej sieci dm. Będzie też jedna z największych Biedronek w Polsce o powierzchni aż 1,8 tys. mkw. Będą też m.in.: Media Expert, Rossmann, Tedi, Action, Woolworth, Świat Książki, Pepco, Carry i Monnari.

Tak jak w wielu innych centrach handlowych w Nowej Sukcesji pojawi się też food court a w nim stoiska takich lokali jak: McDonald’s Kuchnie Marche, U Lodziarzy, Grycan, Starbucks, Gorąco Polecam. Będą też dwie osobne restauracje z letnimi ogródkami – działająca już włoska restauracja Gia Pasta Bar z wejściem od al. Politechniki, dołączy do niej turecka restauracja mięsna Meat Point.

Za komercjalizację Nowej Sukcesji odpowiada Anna Piotrowska, menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży. Jak informuje Joanna Bekdas-Bruzda, pełnomocnik właściciela obiektu czyli Amush Investment Group, na 80 proc. powierzchni do wynajęcia są już podpisane umowy, a na temat kolejnych 10 proc. prowadzone są rozmowy. To oznacza, że lista najemców Sukcesji jest już niemal pełna.

- Szukamy jeszcze małych, lokalnych konceptów, które chciałyby się u nas pojawić - zachęca Joanna Bekdas - Bruzda.

Najniższe kondygnację Nowej Sukcesji zajmie strefa rozrywki dla dzieci i dorosłych. Będzie tu największy w Europie park trampolin, wielki sklep z zabawkami, tematyczne sale zabaw, strefa samochodów bumper cars, tor przeszkód, tor gokartowy, strefa Ninja Warriors i 100 automatów do gier. Pierwsze kontenery z urządzeniami już przypłynęły i zaczyna się ich montaż.

W Nowej Sukcesji pozostanie też czynna cały czas część rozrywkowa: kino Helios, kręgielnia Król Kul oraz siłownia Fit Fabric. W tej ostatniej planowany jest remont.

Szefowie Nowej Sukcesji zapewniają, że wszystko idzie zgodnie z planem. Otwarcie przewidziane jest na czwarty kwartał tego roku. To oznacza, że zakupy zrobimy tu przed świętami Bożego Narodzenia.

Obecne prace to efekt zmiany właściciela Sukcesji. Otwarte w 2015 r. centrum handlowe zostało zamknięte już w 2020 roku, a następnie wystawione na licytację. Grupa Amush Investment Group kupiła obiekt wiosną 2022 roku i przystosowuje go do swoich potrzeb. Sukcesja w nowej odsłonie ma odpowiadać na obecne trendy w handlu i usługach. Ma mieć dużo większą część rozrywkową, która przyciągać ma klientów także do sklepów.

"Dzięki szerokiej ofercie handlowej, rozrywkowej i gastronomicznej, Nowa Sukcesja ma szansę stać się jednym z najważniejszych punktów handlowych w Łodzi i regionie​" - zapewniają właściciele Nowej Sukcesji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polska istotnym graczem w sektorze offshore

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany