30 sekundowe spoty reklamowe od maja będą emitowane przez ogólnopolskie stacje telewizyjne. Trafią też do kin. Casting odbędzie się w klubie DOM, w OFF Piotrkowska 138/140.
- Od lat walczymy przecież o to, żeby mieszkańcy zaczęli się utożsamiać z Łodzią, by chcieli poczuć, że to jest fajne miasto do życia i potrafili się tym uczuciem dzielić z innymi. To jest najlepsza forma promocji - mówi prezydent Łodzi, Hanna Zdanowska. - Chcę by w spocie wystąpili zwykli łodzianie, którzy są dumni ze swojego miasta i chcą je promować.
Spoty będą miały dwie wersje - w pierwszej Łódź pojawi się jako miejsce warte odwiedzenia (planowane plenery to m.in. ul. Piotrkowska, EC1, pałac Poznańskiego, Księży Młyn, ms2, Atlas Arena), w drugiej pokazane zostaną zalety Łodzi gospodarczej. Ich realizacją (reżyserować będzie Piotr Szczepański, autor "Alei Gówniarzy") zajmie się łódzka agencja MOSQI.TO, która zwyciężyła w konkursie. Na produkcję spotów i ich emisję miasto wyda ponad 4,2 mln zł, większość tej kwoty - 3,5 mln zł to unijna dotacja.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Na co Anita Sokołowska przeznaczy wygraną? Zaskakująca odpowiedź jej partnera
- Edward Miszczak w ogniu pytań! Brakuje mu słów w rozmowie o Dagmarze Kaźmierskiej
- Co się dzieje na głowie Sykut-Jeżyny? Kolejny tydzień i kolejna zmiana [ZDJĘCIA]
- Żona Stuhra wyjada po nim resztki i się tym chwali! Wymyśliła na to nową nazwę