1/11
Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z...
fot. Przemyslaw Swiderski/ Polska Press

Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z Mastercard, której celem jest wsparcie polskiej branży turystycznej i złagodzenie negatywnych skutków pandemii COVID-19.

2/11
Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z...
fot. Przemyslaw Swiderski/ Polska Press

Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z Mastercard, której celem jest wsparcie polskiej branży turystycznej i złagodzenie negatywnych skutków pandemii COVID-19.

3/11
Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z...
fot. Przemyslaw Swiderski/ Polska Press

Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z Mastercard, której celem jest wsparcie polskiej branży turystycznej i złagodzenie negatywnych skutków pandemii COVID-19.

4/11
Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z...
fot. Przemyslaw Swiderski

Polska Organizacja Turystyczna (POT) nawiązała współpracę z Mastercard, której celem jest wsparcie polskiej branży turystycznej i złagodzenie negatywnych skutków pandemii COVID-19.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

To piłkarze Pogoni usłyszeli od kibiców po przegranym finale

To piłkarze Pogoni usłyszeli od kibiców po przegranym finale

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Zobacz również

ŁKS Commercecon już bez Valentiny Diouf

ŁKS Commercecon już bez Valentiny Diouf

Pierwsza oprawa kibiców Wisły Kraków na finale Pucharu Polski

Pierwsza oprawa kibiców Wisły Kraków na finale Pucharu Polski