Koniec listopada to czas wyjątkowo sprzyjający zakupom. A to za sprawą różnorodnych akcji pod hasłem Black Weekend czy Black Friday, które są doskonałą okazja do skorzystania z promocji i rabatów a przede wszystkim zakupu świątecznych prezentów, w atrakcyjnych cenach.
25-26 listopada na święto promocji warto wybrać się do Pasażu Łódzkiego. W tych dniach centrum organizuje bowiem akcję rozdawania prezentów. Będą to prawdziwe perełki, bo unikatowe, designerskie akcesoria od znanej łódzkiej marki „Pan tu nie stał”.
- Wybór partnera do tej akcji jest nieprzypadkowy. Po pierwsze „Pan tu nie stał” to nasza rodzima, a do tego lokalna, łódzka marka, która osiągnęła ogólnopolski sukces i posiada w swojej ofercie oryginalne oraz jakościowe produkty. Po drugie akcesoria, które wybraliśmy jako podarunki w ramach akcji, idealnie wpisują się zarówno w nadchodzącą zimę, jak i doskonale sprawdzą się jako pomysłowe prezenty świąteczne - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
W ramach Black Weekend robiąc zakupy w Pasażu Łódzkim za minimum 200 zł, można będzie odebrać czapkę zimową od „Pan tu nie stał”, zaś przy zakupach za minimum 300 zł, szalik z nowej kolekcji tego butiku. Co więcej, szansa na zdobycie modnych akcesoriów pojawi się również na Facebooku Pasażu Łódzkiego. Z okazji Black Weekend odbędzie się tu konkurs, w którym do wygrania będą czapki od „Pan tu nie stał”.
Firma, za którą stoi polskie małżeństwo, oferuje oryginalne produkty inspirowane kulturą i projektowaniem lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych. Produkty cechuje przede wszystkim wyjątkowe wzornictwo.
- W dzieciństwie przesiąkliśmy specyficzną kulturą wizualną, do której obecnie wracamy i serwujemy ją w nowoczesnym wydaniu naszym klientom. Pierwsze wizualne bodźce, zabawki, książki, ubrania, przedmioty z najbliższego otoczenia miały niebagatelny wpływ na nasze preferencje estetyczne - tak mówią o swoich produktach Justyna i Maciek, czyli założyciele marki.
Black Friday w Pasażu Łódzkim będzie również okazją do skorzystania rabatów przygotowanych na ten czas przez poszczególne sklepy. W ofercie łódzkiego centrum znajdują się m.in. takie salony jak TK MAXX, czy otwarty w czerwcu tego roku Half Price, czyli znane i lubiane brandy, oferujące markowe produkty w atrakcyjnych cenach. W dniach 25-26 listopada na klientów tych i innych sklepów czekać będą dodatkowe specjalne akcje promocyjne.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?